hirdetés

Chatbot nélkül egy lépést sem!

Deliága Ákos IT-szakértő az MSZÉSZ Közgyűlés szeminárium napján tartott előadást, amelyben a vendégélémény fokozás - munkaerőhiány kombóra is adott javaslatot.

hirdetés

123rtf
123rtf

A mesterséges intelligencia (MI) ma már áthatja egész életünket, majd azt is hozzátette a szakértő, hogy szállodákban, a vendégkommunikáció terén sok az ismétlődés (Mikor lehet ki- vagy becsekkolni? stb. hangzik el nap mint nap többször is a kérdés), és eme ismétlődő kérdésekre azonnal megoldást nyújthatnak a chatbotok. Amelyek a nap 24 órájában, több nyelven segíthetik a szállodások munkáját.

Cégüket is bemutatta Deliága Ákos - 40-en dolgoznak, 4 millió ma már egyedi felhasználóik száma -, és az általuk fejlesztett chatbot - ez a Talk-a-bot - leginkább a foglalás és fizetés területén lehet nagy segítség. "A kreativitás ma még emberei tulajdonság, a többit bízzuk a robotokra", fejtette ki a szakértő.

Számításokat is végeztek, amelynek alapján kiderült, a szállásfoglalás/lemondás kezelése esetén ma kb. 40 százalékos a humán chat aránya, a többi ma már automatizált. És nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy hozzátegyük: ez a szám nyilván hamarosan változni fog, természetesen az MI javára.

 

(forrás: turizmusonline.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Egyetért-e azzal, hogy idén elmarad a budapesti Vörösmarty téri karácsonyi vásár?

Kiadónk társoldalai