Szeptember 17-én jelentette be az Expedia, hogy felvásárolta az Orbitz Worldwide-ot - beleértve a cég összes márkáját és eszközeit - részvényenként 12 amerikai dollárért, vagyis összesen 1,34 milliárdért. A tranzakció befejezését követően az Orbitz Worldwide kivonult a New York-i tőzsdéről.
„Örömmel üdvözöljük az Orbitz Worldwide-ot vezető utazási márkáink között – mondta Dara Khosrowshahi, az Expedia vezérigazgatója. – Célunk, hogy a technológia erejével forradalmasítsuk az utazást. Az Orbitz fókuszában az áll, hogy világszerte átalakítsa a fogyasztók utazástervezését és foglalásaikat, mi pedig ennek az innovációnak az ütemét gyorsítjuk fel, hogy az Orbitz felhasználóinak még jobb vásárlói élményt biztosítunk, valamint, hogy partnereink számára tovább erősítsük a marketing- és értékesítési kapacitásokat.”
Az Orbitz Worldwide portfóliójába tartozik az Orbitz, az ebookers, a HotelClub és a CheapTickets, valamint olyan B2B-szolgáltatások, mint az Orbitz Partner Network és az Orbitz for Business.
Az Orbitz és az Expedia oldalain az év első hat hónapjában összesen 35,6 milliárd értékben hajtottak végre foglalásokat a felhasználók.
Forrás: Turizmus Online