Az új katalógusban az egzotikus és kulturális körutazások szervezése mellett minden út esetében kiemelt figyelmet fordítanak az autentikus élményekre.
A kínai utazások iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt, a 2025-ös kínálatban a császárvárosoktól a Pandanevelő Központig számos tematikus program szerepel.
A kiemelkedő újdonságok között találhatók a kolumbiai és panamai kávéültetvények látogatása, a tradicionális viaszpálma-ültetés, valamint a főzőtanfolyamok. Kiemelték, hogy a tanzániai szafarikon eddig minden utasnak sikerült megpillantania az úgynevezett Big Five azaz a TOP5 vadon élő állatfajtát, míg Tunéziában például világörökségi és ikonikus filmforgatási helyszíneket kínálnak az utazóknak.
Fotó: OTP Travel
Az utazási trendek változását követve egyre több program kombinálja az aktív felfedezést pihenéssel, így a katalógusban számos tengerparti pihenéssel egybekötött útvonal is megtalálható.
A foglalási adatok alapján 2025 eddig legnépszerűbb európai úti céljai Spanyolország és Skócia, míg a nagyvárosi élményeket keresők körében a New York-i városlátogatások már most több időpontban teltházasak.
Fotó: OTP Travel
A rendezvény tematikus műsorai és látványos produkciói is az utazás élményét idézték. A japán taiko dobshow a világkiállításra készült Tokiótól Oszakáig utazás iránti növekvő érdeklődést illusztrálta, az argentin tangó és a látványos vízgömb show szintén nagy sikert arattak.
Tófalvi Réka, kiutaztatási üzletágvezető prezentációjában kiemelte,
a társaság továbbra is piacvezető az Egyesült Államokba szervezett utazások terén, ahol az elmúlt öt évben 64 százalékos növekedést realizáltak,
ezt követően az amerikai akrobatikus kosárlabda bemutató kápráztatta el a közönséget.
A Lufthansa VR szemüvegén keresztül az érdeklődők a légitársaság legújabb első osztályú repülési élményét tapasztalhatták meg.
Az Utazás a Föld körül elnevezésű tematikus ebéd gasztronómiai kalandokkal várta a résztvevőket, akik a kiemelt úti célokra épülő különleges ajánlatokat dedikált állomásokon keresztül ismerhették meg.