Külsős előadók a 2016-os Mellow Mood Akadémián

A Mellow Mood Hotels idén második alkalommal szervezte meg vezetői utánpótlásképzését dolgozói részére, melynek célja, hogy a cégcsoporton belül képezzék és kiemeljék a jövő generációjának vezetőit. Az idei előadók között olyan közismert szakemberek is szerepeltek, mint Gerendai Károly üzletember, kultúrszervező és Czunyi Tímea, az MT Zrt. stratégiai partnerkapcsolatok irodájának vezetője.

Az akadémiai képzés 2015 elején indult el először és 3 hónapos intenzív képzést biztosít a cégcsoport kijelölt dolgozói számára, egyúttal növeli a kollegák motivációját és lojalitását, illetve támogatja őket egyéni karriercéljaik elérésében is. A képzésben résztvevő kollegákat idén is a szállodaigazgatók és részlegvezetők ajánlása, a jelölt teljesítménye, valamint a cégcsoport és az adott munkatárs jövőbeli tervei alapján választották ki, függetlenül attól, hogy milyen munkakörben dolgoznak, legyen szó akár recepciós, front office manager vagy pénzügyi referens pozíciókról.

A szállodacsoport HR igazgatója, Kmoskó Judit elmondta, hogy nem csak a jelölteket, hanem magát a programot is szeretné évről évre fejleszteni, ennek köszönhetően idén már nemcsak belsős, hanem neves külsős előadók és külsős programok is szerepeltek az akadémia programjában. Marketing témakörben így Czunyi Tímea tartott előadás, míg a business management területen Gerendai Károly osztotta meg nem mindennapi karrierútját a képzésben résztvevőkkel. Az előadók között szerepelt Ungár Tamás, a Magyar Szállodaportások Aranykulcs Egyesületének elnőke, Dr. Zaien Samir egyetemi adjunktus, PR és kommunikációs szakértő, aki a különböző kultúrák és tárgyalási stílusok témakörben tartott előadást, valamint Orosz Barbara színésznő és műsorvezető, aki megjelenés és viselkedéskultúra témában prezentált.

A jelöltek egy nagyobb lélegzetvételű, stratégiai szemléletmódot kívánó feladatot is kaptak, mivel 3 csoportba osztva dolgoztak együtt egy újonnan nyitó szálloda sales, marketing, rooms division és F&B részlegeinek teljes körű megtervezésén, mely elősegítette a csoportmunka kialakulását, a legkiemelkedőbb ötletek pedig akár megvalósításra is kerülhetnek majd.

Az elkészült pályaműveket az utolsó előadás keretében augusztus közepén prezentálták a Mellow Mood Hotels tulajdonosainak, Sameer Hamdannak és Zuhair Awadnak, illetve az egyes szállodák igazgatóinak és a teljes vezetőségnek.

A személyes prezentáción túl tesztfeladat írására is sor került az előadások témájából, melynek alapján az első három helyet a következő kollegák érdemelték ki:

1. Szabó Endre – Estilo Fashion Hotel front office managere
2. Abou-Warda Renátó – Atrium Fashion Hotel front office managere
3. Ambrus Réka – Estilo Fashion Hotel recepciósa

A díjazáson kívül a képzésben részvevők és helyezést elérők karrierjét a cégcsoport kiemelten kezeli majd a jövőben. Erre hitelt érdemlő példa a tavalyi év legjobban teljesítető résztvevői, Gólya Edina, Nagy Barbara és Csvórics Enikő, akik jelenleg szállodaigazgatóként dolgoznak.

A Mellow Mood Akadémia jövőre ismét elindul, és folytatva az eddigi fejlesztéseket egészen biztosan valamilyen plusz tematikával vagy képzéssel egészül majd ki.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?