A díjra az idei évben a beérkezett 440 pályázatból 23 kategóriában hirdetnek győztest. A 82 szobás, ötcsillagos Mystery Hotel Budapest a lobbi kategóriában a kínai W Xi’an, a Waldorf Astoria Bangkok és a W Atlanta Midtown szállodákkal, szoba kategóriában pedig kaliforniai, anguillai és londoni hotelekkel versenyez a szakma legnagyobb presztízzsel rendelkező elismeréséért. A szállodát a VarroDesign eredetileg Upscale kategóriában nevezte, de a verseny szervezői felminősítették Luxury kategóriába így végül itt indult el.
“A szállóvendégek változásra vágynak, a vendéglátóhelyek tulajdonosai, üzemeltetői és fejlesztői egyediségre törekednek. Az idei Gold Key Awards döntősei megmutatják, hogy a tervezők kreatív megoldásaikkal miként szárnyalják túl ezeket az elvárásokat” - mondja Mary Scoviak, a díjat odaítélő Boutique Design magazin ügyvezető szerkesztője és a BDNY konferencia igazgatója.
A hotel- és étterem design Oscar-díjaként is emlegetett Gold Key Awards-ot idén 39. alkalommal adják át november 11-én egy nagyszabású gálavacsorán a New York-i Ciprianiban. Varró Zoltán számára nem ismeretlen a terep, hisz korábban két alkalommal is sikerrel szerepelt munkáival a finalisták között. 2015-ben a Gold Key Awards-on a VarroDesign által tervezett Aria Hotel Budapest három kategóriában (Legjobb Luxus Szálló, Legjobb Luxus Előcsarnok és a Legjobb Luxus Vendégszoba) is döntős lett. Egy évvel később pedig a VarroDesign már két munkával - Science Hotel Szegeddel és a budapesti Onyx Étteremmel - is bejutott a döntőbe. A magyar tervezőcsapat végül a Science Hotel Szegeddel nyerte el a Legjobb Lobbi díját. A Mystery Hotel építészeti tervezésében a VarroDesign a PhoenArchitekttel működött együtt.
Forrás: Turizmus Online