hirdetés
hirdetés

Ötcsillagos bakancslista

Augusztus elejétől Simone Dulies vette át Adrian Graytől az ötcsillagos Le Meridien Budapest szálloda irányítását. A vonzó megjelenésű igazgatónő 1999-ben kezdte pályafutását a Starwood Hotels & Resorts szállodaláncnál, Kaliforniában, majd New Yorkban és a skóciai Westin Turnberry Hotelben töltött be különböző tisztségeket front office területen. 2011-ben a pozsonyi Sheraton Bratislava élére nevezték ki, innen érkezett Budapestre. Őt kérdezzük most új feladatköréről.

hirdetés

Franciás hangzású neve ellenére német­országi születésű. Van esetleg a családjá­nak valamilyen kapcsolata a franciákkal?

Nem, nincs. Nagyapám családja tősgyö­keres poroszországi família.

Hosszabban dolgozott a tengerentúlon, hozott-e onnan valamiféle olyan tapaszta­latot, stratégiát, amelyet szeretne az öreg kontinensen is megvalósítani?

Megtanultam, hogy nyitottnak kell lenni a vendégek felé, és mindig pozitív gondol­kodásmóddal kell közelíteni bármilyen feladathoz, problémához. Az én német, szigorúan a feladatra koncentráló megkö­zelítésmódom sokat finomodott, lágyult az Egyesült Államokban eltöltött évek során.

Hány alkalommal látogatott augusztus elseje előtt a magyar fővárosba?

Kétszer volt alkalmam élvezni eddig ennek a gyönyörű városnak a vendég­szeretetét és csodálni a nevezetességeit. Egyszer városlátogató turistaként jártam itt, egyszer pedig üzleti út során.

Lakott a korábbi alkalmakkor a budapesti Meridienben?

Természetesen. És kiválóan éreztem itt magam.                               

Úgy tudjuk, hogy vidékről jár be Budapestre...

Valóban napi nyolcvan kilométert ve­zetek ahhoz, hogy éjszakára teljes nyu­galomban lehessek, és másnapra fel­töltődve, kipihenten indulhassak újra a munkába. Míg a városi nyüzsgésben szeretem és élvezem a munkámat, ad­dig számomra a regenerálódás egyetlen forrása a vidék.

Kapott-e értékes, megszívlelendő taná­csokat távozó elődjétől, Adrian Graytől?

Igen, kaptam tőle egy részletes átadási jegyzéket, sok értékes tippel, javaslattal.

Mennyire elégedett a ház jelenlegi mű­ködési modelljével? Tervez-e, és ha igen, milyen területen változást?

Úgy vélem, a ház, amelyet a napokban átvettem, magas színvonalon működik, és fogadja vendégeit. Persze mindig van egy lista – bakancslista, mondhatnánk –, amelynek létezésével a menedzsment tisztában van, és van persze egy olyan, saját listám is, amelyet majd szeretnék idővel megvalósítani a házban.

A tulajdonosi kör teljes ellenőrzése alatt tartja a munkáját, vagy van módja önál­lóan dönteni, változtatni?

Önállóan dönthetek bizonyos területe­ken, de természetesen folyamatosan egyeztetek a szálloda tulajdonosaival és a Starwood-irodával.

Számol-e, és ha igen, honnan új vendégkörrel? Mely piacokon tervez erőteljesebb marketinget, részvételt?

Házunk legsikeresebb küldőpiacai közé tartozik az Egyesült Államok, az Egye­sült Királyság és Németország. Nyilván a német területen én is szeretnék majd segíteni a kapcsolataimmal, ahogy ezt a tengerentúli vendégkör-alakulás érde­kében is tervezem. Kiemelt célunk még a Közel-Kelet – különösen értékes segítség lehet az Emirates Airlines egyre erőtelje­sebb részvétele Budapesten – és a feltö­rekvő piacokon való hangsúlyos részvétel.

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai