Napos szív lett a Thomas Cook új logója

A napokban hozta nyilvánosságra vadonatúj arculatát a Thomas Cook. Az utazásszervező sárga, napos szívre cserélte a korábbi, földgömböt formázó logóját és eddig használt "Don't just book it Thomas Cook it" szlogenje is változott. Helyette a Let's go fősort használják ezentúl.

Az újramárkázást a Thomas Cook új menedzsmentje hajtotta végre Harriett Green vezetésével, aki 2012 júliusától erősíti az utazási konszern csapatát, írja a TravelMole. "Nem egyszerűen egy új logó bevezetéséről van szó, a megújult márkával új ígéretet is sugárzunk ügyfeleink, munkatársaink és partnereink felé, hogy átalakulásunk szívében ők állnak" - kommentálta a változásokat a szakember.

 A Thomas Cook pénzügyi nehézségeivel sokat foglalkoztak a tavalyi évben, a márciusban jelentette be az utaztató, hogy high tech utazási vállalattá válna, májusban pedig újrafinanszírozási terveit hozta nyilvánosságra. A rebrandingre a vállalati átalakítások következő lépéseként került sor.

A napos szív logó egyébként már megjelent korábban a Thomas Cook észak-európai vállalkozásain, ezt fejlesztette tovább a belső menedzsmentteam, és ez a továbbgondolt változat jelenik meg a Thomas Cook minden nemzetközi brandjén, utazási irodai hálózatán, weboldalán és légitársaságán.

A régi és az új

A Thomas Cook eddig is alkalmazkodott a turisztikai ágazat ciklikusságához, így az új arculat fokozatos bevezetése nem jelent túl nagy plusz költséget. A brossúrák, utazási irodák kirakatai minden szezonban új képet mutatnak, ebbe a körforgásba illesztik az új arculat bevezetését. Az átalakulás természetesen nem egyik napról a másikra történik majd, a weboldalakon már az új logóval találkozhatnak az utasok, a több mint 200 üzlet arculata pedig még az idei évben megújul.

Forrás: TravelMole


Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek

Milánó búcsút mond a papíralapú jegyeknek 

Az elektronikus kártya ugyanannyiba kerül majd, mint a korábbi jegy.
Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat

Átadták a Sopront északnyugat felől elkerülő utat 

Az elkerülő út 3,6 kilométer hosszú, és mostantól az Ágfalvi utat köti össze az M85-ös gyorsforgalmi úttal, közel az osztrák-magyar határhoz.
Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél

Fenntartható üzemanyag a Singapore Airlines gépeinél 

A Neste-től rendel fenntartható üzemanyagot a légitársaság.
Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését

Meghosszabbították a Liszt Ferenc Repülőtér minősítését 

A budapesti repülőtér a világ repülőterei között is egyedülálló ezen a téren.
Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál

Forgalomkorlátozások a Budavári Palotanegyednél és a Várkert Bazárnál 

Delegáció miatt ideiglenes korlátozások és lezárások.
Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre

Ősztől visszatérhet az Air Algerie Budapestre 

Az algériai légitársaság október 20-tól naponta repül majd az előzetes tervek szerint Algír és Budapest között.
Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van az Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.