hirdetés
hirdetés

Új arculattal indítja az évet a Komárom és Párkány közötti terület turisztikai szervezete

A szlovákiai, nagyrészt magyar lakta településeket és szolgáltatókat összefogó turisztikai szervezet, a Dunamente-Podunajsko TDM januártól új arculattal jelenik meg a szlovákiai, cseh és magyar turisztikai piacon.

hirdetés

A több hónapig tartó arculattervezés során különösen fontos volt a könnyen értelmezhető, egyedi logó kialakítása, amely a terület két fő piaca, szlovák és a magyar célközönség számára is jól értelmezhető és jól reprezentálja az összefogást – ami itt nemcsak a szlovák és magyar szolgáltatók közös szolgáltatásfejlesztési és marketingtevékenységére, hanem a Duna magyarországi oldalával való turisztikai együttműködésre is utal.

Az arculat színei a terület hangulatát adják vissza – a Garam menti szőlőterületek aranyló sárgáját és a meleg vizes fürdők, valamint a Duna vizének színét, amely a logót kiegészítve önálló arculati elemként jelenik meg.

A komplex arculattal a térség iránt érdeklődők elsőként az új kiadványok megjelenésekor találkozhatnak, de hamarosan a visitdanube.eu honlapon is átvezetésre kerülnek a változások, a terület magyar nyelvű közösségi média felületein pedig már az új logó fogadja az érdeklődőket.

A Facebookon már a megújult logóval találkozhatnak a látogatók
A Facebookon már a megújult logóval találkozhatnak a látogatók

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint megszavazzák a VII. kerületi lakók, hogy a szórakozóhelyek csak éjfélig lehessenek nyitva a kerületben?

Kiadónk társoldalai