hirdetés
hirdetés

Új hazai PR ügynöksége lett Tunéziának

Új ügynökség végzi a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal PR feladatait.

hirdetés

Meghívásos tenderen az ArvaliCom nyerte a Tunéziai Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal magyarországi PR feladataira kiírt tendert.

Az ArvaliCom látja el hivatal magyarországi sajtókapcsolati feladatait. A meghívásos tender megnyerésében az ArvaliCom erős PR háttere, idegenforgalmi tapasztalata, nemzetközi hálózata és kedvező ára játszotta a főszerepet.

Tunézia világszerte igen népszerű nyaralóhely, idén közel 9 millió turista érkezett ide pihenni a családjával, ami tavalyi évhez képest 14 százalékos növekedést jelent. Demokratikus berendezkedése, különleges látnivalói, a kedvező ár-érték arány, a szolgáltatások fejlődő színvonala és az országba látogatók biztonságérzetének folyamatos erősítése további növekedést vetítenek előre.

Tunézia már nemcsak a fehér homokot és a kék eget jelenti a magyar utazóknak. Egyre többen fedezik fel az észak-afrikai ország egyéb értékeit: az UNESCO által világörökségnek nyilvánított történelmi emlékeket, a titokzatos Szaharát, a gasztronómia és a kultúra mélységeit. Budapestről a nyári szezonban charter járatokkal lehet Tunéziába repülni, de a független turistáknak sem kell messzire menniük, Bécsből heti háromszor indít járatokat a Tunisair.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai