World Class Award elismerést kapott a KLM

A holland királyi légitársaság újabb díjat kapott az utasélményt vizsgáló APEX szervezettől, ezúttal a World Class Award elismeréssel jutalmazták a fedélzeti szolgáltatásokat és az utasok kiszolgálását - tájékoztatta lapunkat a légitársaság.

Az APEX új alapítású díja a legnagyobb presztízsű, a szervezet által odaítélhető kitüntetés, és elsősorában az utasok biztonságáért tett intézkedéseket, a fenntarthatóságot és az általános kiszolgálást ismerik el.

Az elmúlt 20 hónapban az utasok számára a korábbiaktól eltérő szempontok lettek fontosak, elsősorban az egészségvédelem és a biztonság vált kiemelt területté az általános utasélmény mellett, illetve a fenntarthatóságra is az eddigieknél nagyobb figyelmet fordítanak. Az APEX a World Class Award díjjal azokat az intézkedéseket honorálja, amelyeket ezen területeken vezettek be a légitársaságok a közelmúltban. Természetesen továbbra is fontos szempont az elismerések odaítélésekor az utasok általános kiszolgálása, a kényelem, a catering és a személyzet teljesítménye.



Boet Kreiken, a KLM utasélményért felelős helyettes vezetője azt mondta, az elmúlt két évben mindent megtettek azért, hogy a rendkívüli helyzetben is tudjanak járatokat üzemeltetni, és mindezt biztonságos környezetben, fenntartható módon tegyék. „A tény, hogy az utasaik ilyen magasan értékelik ezeket az erőfeszítéseket, még büszkébbé tesz bennünket. Természetesen az is jogos elvárás, hogy minél zöldebben üzemeljünk. Ez a díj azonban mindenek előtt hatalmas elismerés minden munkavállalónk számára, akik ugyanolyan lelkesedéssel és elszántsággal dolgoztak ezekben a rendkívül nehéz hónapokban is, mint korábban. Számukra ösztönzőleg hat ez az elismerés, mert azt is mutatja, hogy munkájukat érdemes a jövőben is úgy végezni, ahogy eddig.

Az APEX a világ legnagyobb olyan nemzetközi légiközlekedési szervezete, amely az utasélményt méri és elemzi, ehhez a korábbiaktól eltérő, több adaton alapuló módszert vezetett be. A World Class Award elismerést idén adták át először, a KLM mellett a Singapore Airlines, a Japan Airlines, az Emirates, a Saudia, a Qatar Airways és a Turkish Airlines szolgáltatását látták a legjobbnak a szakemberek.


Bilbao, Wroclaw, Gdansk és Vilnius – egyvalami közös bennük

Bilbao, Wroclaw, Gdansk és Vilnius – egyvalami közös bennük 

Mind a négy izgalmas város már elérhető az ultrafapados légitársaság közvetlen járataival Budapestről.
Száz mozdonnyal erősít a MÁV

Száz mozdonnyal erősít a MÁV  

Ebből harminc már megérkezett.
Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen!

Külföldre indul? Ne megszokásból vezessen! 

Tudnivalók, ha autóval indul útnak, és szeretné elkerülni a kellemetlen meglepetéseket.
Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban

Sűrítik a reptéri buszjáratokat a nyári csúcsidőszakban 

Sűrűbben járnak a repülőtéri BKK-járatok júliusban és augusztusban.
Emirates: nyári-téli újdonságok

Emirates: nyári-téli újdonságok 

A légitársaság újabb útvonalakon vezeti be a Prémium Turistaosztályt, és tovább bővíti menetrendjét a téli időszakra.
airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség

airBaltic: gyorsjelentés és egy új partnerség 

A lett nemzeti légitársaság előzetes adatokat tett közzé a 2025 első féléves időszaki eredményeiről.
Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest

Ománi fapados járat úti céljai között szerepel Budapest 

A diszkont légitársaság vezére ezt a minap jelentette be.
Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása

Egyszerűbb a 14 év alatti gyermekek utaztatása 

Mostantól elegendő a gyermek diákigazolványának másolatát bemutatni – akár nyomtatott, akár digitális formában – a díjmentes jegyváltáshoz és az életkor igazolásához.
Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.