hirdetés
hirdetés

Svédország viccesen bújik elő az IKEA árnyékából

Azt szeretnék a svéd turizmusban dolgozók, ha természeti értékeikről nem a WC-kefe jutna az emberek eszébe. - írja testvérlapunk a Kreatív.

hirdetés

Elég egyhangú találatok jönnek ki, ha a keresőbe olyan szavakat írunk, hogy Bolmen, Ektorp, Ingatorp vagy Hemsjö. Igen, ezek a tulajdonnevek mind IKEA-bútordarabokat takarnak, pedig valójában minden egyes szó egy-egy svédországi nevezetességet, látnivalót rejt.



Ahogy a svéd turisztikai ügynökség (Visit Sweden) kampányvideója fogalmaz, az, hogy a Bolmen-tóról a legtöbb embernek egy WC-kefe jut az eszébe, csak a jéghegy a csúcsa. Ennél súlyosabb a probléma, hiszen például Järvfjället havas lankái helyett székre, Kallax gyönyörű kis faluja helyett polcrendszerre gondolunk szinte azonnal.



"Büszkék vagyunk az IKEA-ra itt Svédországban, most viszont szeretnénk, ha az emberek felfedeznék a valódi helyeket az áruház termékeinek neve mögött" - mondta el a Visit Sweden marketingvezetője a kampányról, amelyen a Forsman & Bodenfors ügynökséggel dolgozott.

(via: Creative Review)

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!