Hagyományos értékek és új trendek Hévízgyógyfürdőn

2017. szeptember 23-óta ismét teljes szobakapacitással várja vendégeit a Hévízi Gyógytó szállodája, a Hotel Spa Hévíz, egy féléves felújítás után.

A két évvel ezelőtt elkezdett felújítást folytatva, amely az étterem és konyha felújítását jelentette, 2017. évben a szálloda közösségi terei, a földszinti előtér (lobby) folyosók álmennyezetének cseréje, a Classic épületrész szobáiban (26 szoba) a teljes fürdőszoba került felújításra.

Ezenkívül a szálloda egész területén gépészeti beruházás keretében (összes szoba, terápiás részleg) új négycsöves Fancoilos rendszer kiépítése, fűtési-hűtési vezetékek kiépítése, új pincei légkezelő és folyadékhűtő gép beépítése történt.

Fodor Edith szállodaigazgató elmondta az 54 szobás szálloda, ami a maga családias-vidékies hangulatával a Tófürdő közvetlen közelében helyezkedik el. Ez a kellemes családias, barátságos légkör nagyon jó alap, hogy erre építkezve és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a szálloda „Hévíz gyöngyszeme” legyen.

Csak a folyamatos fejlesztések árán lehet hosszútávon nyereségessé tenni a szállodát. Mindemellett a folyamatosan bővülő piaci környezetben, mindig újat kell nyújtani a vendégeknek.

A szálloda célja a minél több új vendég megszerzése, a vendégkör fiatalítása mellett, a meglévő ügyfélkör igényeinek is maximális kiszolgálása, hogy ők biztosan visszajöjjenek, elégedetten távozzanak, és bátran ajánlják a szállodát az ismerőseiknek.

Az elmúlt években sokféle innováció volt a szállodaiparban, és ahhoz, hogy tartani tudja a szálloda a tempót ezzel a modernizációs folyamattal, a szállodának elengedhetetlen a folyamatos beruházás. A szolgáltatások folyamatos bővítése, egyedi szolgáltatások bevezetése, az egyre modernebb szobák, mind a mai kor igényei, amit a beruházás segítségével a szálloda könnyedén ki tud elégíteni. A vendégek mindig az új szenzációkat keresik, erre a szükségletükre is kell alapozni.

Az épület az „eredeti állapothoz” viszonyítva több rekonstrukción, bővítésen esett át.
A szálloda vonzereje a folyamatosan bővülő szolgáltatások, és mindig megújuló szállodabelsőben és a gyönyörű környezetben rejlik. 

A fejlett gyógyászati és orvosszakmai háttér, valamint a konkurens szállodák szolgáltatás kínálatának megvizsgálása után a további cél, a szállodában speciális terápiás részleg létrehozása.

(x)


KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.
Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból

Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból 

A Château Neercanne egykor bárók otthona volt, ma Michelin-csillagos étterme miatt Hollandia kedvelt luxusszállodájává vált.
Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás

Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás 

A négynapos húsvéti hosszú hétvége és a tavaszi szünet sok magyarnak üdüléssel telik a szállásfoglaló portál adatai szerint.
Méhlegelő és gólyafészek: az ötcsillagos tokaji ház zöld szintet lépett

Méhlegelő és gólyafészek: az ötcsillagos tokaji ház zöld szintet lépett 

A Minaro Hotel Tokaj MGallery Magyarországon másodikként megszerezte a Green Key minősítést.
MTÜ: arattak Budapest és a fürdővárosok szálláshelyei az idei első hosszú hétvégén

MTÜ: arattak Budapest és a fürdővárosok szálláshelyei az idei első hosszú hétvégén 

Erős forgalom jellemezte a turisztikai szezonnyitónak is tekinthető március 15-i hosszú hétvégét, írták friss közleményükben.
Miért fontos, hogy őszinte legyen a recepciós mosolya?

Miért fontos, hogy őszinte legyen a recepciós mosolya? 

Utazni, új helyeket megtapasztalni élmény, de vajon élmény lehet-e egy ilyen helyen dolgozni? 
Az Év Alvásbarát Szállodája ez a belvárosi hotel lett

Az Év Alvásbarát Szállodája ez a belvárosi hotel lett 

Átadták az Alvásbarát Szálloda idei minősítési díjait az Alvás Világnapja alkalmából a Magyar Tudományos Akadémián.
Újabb hétvége, újabb tűz  egy hotelben

Újabb hétvége, újabb tűz egy hotelben 

Ezúttal egy etyeki szálláshelyen égett a berendezés.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.