hirdetés
hirdetés

Budapestre is tervez közvetlen járatot az indiai fapados

Az évi 100 millió utast szállító indiai diszkont légitársaság, az Indi Go nagyszabású nemzetközi terjeszkedést és flottabővítést tervez, a már megrendelt nagy hatótávú keskenytörzsű gépeivel közvetlen járatokkal képes lesz elérni Európa jelentős részét – mondta el Pieter Elbers vezérigazgató egy Isztambulban megtartott sajtótájékoztatón, amelyről az AIRportal.hu a helyszínről tudósított.

hirdetés

A 2006-ban alapított, immár több mint 300 gépes flottával rendelkező és több mint 100 repülőtérre közlekedő Indi Go Indiában és a térségben az egyik legismertebb márka.

A légitársaság jelenleg 78 belföldi úti célt köt össze 12 bázisáról naponta 1800 induló járatával – emelte ki Pieter Elbers, a légitársaság KLM-től átigazolt vezérigazgatója.

Az Indi Go a legfőbb küldetésének tartja, hogy a világ legnagyobb fiatal népességgel rendelkező országában minél több ember számára tegye elérhetővé a repülést. Az Indi Go utasforgalma már jelentősen meghaladta a járvány előttit, és a 2024-es pénzügyi évben a 100 millió utas elérése a cél – hangsúlyozta a vezérigazgató.

Depositphotos
Depositphotos


Bár a légitársaság diszkont modellben működik, és egyik legfontosabb küldetése a jegyárak alacsonyan tartása, ez nem jelent alacsony minőségű, fapados szolgáltatást – hangzott el. A nyugati low-cost fuvarozókkal ellentétben az Indi Go az elsődleges repülőterekre közlekedik, átszállásos repülőjegyeket is kínál és 2021-ben a világ 3. legpontosabb légitársasága lett az OAG nyilvántartása szerint. A  6E IATA-kóddal üzemelő légitársaság célja, hogy nevét hálózatbővítése egyik célterületén, Európában is megismerjék – tette hozzá Elbers.

Isztambuli átszállással jelenleg 33 európai úti célra, a török nemzeti légitársasággal megkötött – a jegyváltást és az átszállást megkönnyítő – kódmegosztásos megállapodás révén repülhetnek tovább az utasok, köztük Budapestre is. A már megrendelt A321XLR-ek forgalomba állításával a légitársaság tovább bővíti nemzetközi hálózatának lefedettségét. Bár Pieter Elbers kérdésre sem kívánt egyelőre részletekbe bocsátkozni a leendő európai útvonalakkal kapcsolatban, kijelentette: a jelenleg isztambuli átszállással kínált európai úti célok szerepelnek a hálózatfejlesztési tervekben, tehát köztük Budapest is.



(forrás: Airportal.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk