Új pozíció az Accorinvest menedzsmentjénél

Laurent Turpault most csatlakozott az AccorInvesthez kommunikációs és közkapcsolati alelnökként. Az új pozíció létrehozása összhangban áll a csoport átalakítási stratégiájával. 

Az új vezető elsődleges feladata az AccorInvest hírnevének és imázsának erősítése a vállalat üzleti partnerei, a közszféra, illetve a munkavállalók körében abban a 27 országban, ahol a cég működik. A párbeszéd révén jobban érthetővé válik az AccorInvest egyedülálló üzleti modellje szállodatulajdonosként és -üzemeltetőként, munkáltatói márkája, illetve növekedési céljai.

Az AccorInvestnél dolgozó nők és férfiak lelkesedése és szakértelme tette ezt a csoportot a szállodaipar és az ingatlanszektor jelentős szereplőjévé Európában és a világ más részein", mondta Laurent Turpault.

 

Laurent a párizsi ISC-n diplomázott, Executive MBA fokozatát pedig a szintén párizsi HEC-en szerzi meg hamarosan. Pályafutását a Crédit Agricole-nál kezdte marketing területen, majd a fogyasztási cikkek szektorában folytatta. Tíz évet töltött a Heineken France-nál, ahol felépítette a márkák és a kategória digitális és ügyfélkapcsolat-menedzsment stratégiáját, majd létrehozta a vállalat kommunikációs és CSR osztályát, amely segítségével a média és a közvélemény szemében a Heineken France-t az iparág vezetőjeként, illetve a felelős alkoholfogyasztás iránt elkötelezett vállalatként tette ismertté.

Ezt követően a Bacardi-Martininél a dél-európai külső kapcsolatok igazgatójaként a vállalat és márkáinak népszerűsítéséért és a csoport működési hátterének biztosításáért felelt.

Ezután a Coca-Cola France kommunikációs, közkapcsolati és CSR területét vezette, ahol főként stratégiai partnerségeken keresztül és a franciaországi és európai működés 100 éves évfordulójának megünneplése révén építette a márka reputációját. Hozzájárult a cég portfóliójának diverzifikálásához és új kategóriákba lépéséhez is. Koalíciók szervezésével és véleményvezérek bevonásával kulcsszerephez segítette a vállalatot olyan kritikus társadalmi kérdésekben, mint a társadalmi befogadás, a táplálkozás és a műanyag-újrahasznosítás.

Laurent 2021 márciusában kezdte Executive MBA tanulmányait a HEC-en, fókuszában a digitális átalakulással. Ezzel párhuzamosan – a Coca-Colától való távozása után – kommunikációs tanácsadással segítette az AccorInvestet, 2022 májusában pedig a kommunikációs és közkapcsolati feladatok vezetőjeként csatlakozott a vállalathoz. 

Az AccorInvestről

Az AccorInvest tulajdonában és üzemeltetésében 820 saját tulajdonú és bérelt szálloda áll 27 európai, latin-amerikai és ázsiai országban. A csoport európai ingatlanportfóliójának értékét szállodavásárlások, felújítások és fejlesztések révén konszolidálja és növeli a gazdaságos és középkategóriás szegmensben. Az AccorInvest vendéglátóiparban szerzett szakértelmét az Accorral (többek között a világhírű Ibis, Novotel és Mercure márkák kezelőjével és tulajdonosával) kötött hosszú távú partnerségre építve hasznosítja. Ez a privilegizált partneri viszony biztosítja a működési kiválóságot, szállodáinak vonzerejét és a vendégek elégedettségét.

Forrás: mindgeer / Turizmus Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?