A kutatás keretei között a Budapesti Metropolitan Főiskola Turizmus menedzsment mesterszakán a Desztináció- örökségmenedzsment specializációjú hallgatók a hazai desztinációs márkák elemzését, értékelését és fejlesztési lehetőségeit vizsgálják a Magyar TDM Szövetséggel, valamint annak tagjaival együttműködve.
A tanulmány célja az, hogy a szakmai körökben véglegesített dimenziók mentén a hazai desztinációs márkák online megjelenése fejlesztésre kerüljön, és a TDM szervezetek ezáltal egyre versenyképesebb, átfogó és a stratégiai irányoknak megfelelő online megjelenéssel rendelkezzenek. A hamarosan megjelenő GINOP-TDM pályázati források lehívásában is fontos szerepet kaphat a megfelelő alapokon nyugvó online kommunikációs tevékenység, így különösen aktuális és figyelemfelkeltő a Főiskola és a Szövetség összefogásával létrejövő kutatás, majd az ezt kielemző tanulmány.
A kutatásba való belépéshez az ide kattintva elérhető kérdőív rövid kérdéseinek megválaszolása szükséges, amelynek kitöltése 5 percet vesz igénybe. A kitöltés határideje: 2015. november 11.
A Magyar TDM Szövetség ezúton kéri a TDM szervezetek vezetőit, hogy szánjanak néhány percet a kérdőív kitöltésére, amely alapján a Hallgatók megkezdhetik a desztinációjuk fejlesztési szemszögű elemzését, amely által hasznos eredmények, fejlődési lehetőségek kerülhetnek azonosításra.
A kutatásban való részvétel teljességgel térítésmentes és önkéntes. Az eredmények a Magyar TDM Szövetség 2015. december 3-4-én, Gyulán megrendezésre kerülő Országos TDM konferenciáján is bemutatásra kerülnek.
Forrás: Turizmus Online