A szállodák számára nagyon fontosak a vendégek visszajelzései, ezek az értékelések jól mutatják mennyire sikerült megfelelni a velük szemben támasztott igényeknek. Az egyik legnépszerűbb német nyelvű szállodaértékelő portál, a HolidayCheck.de idén immár hetedik alkalommal rangsorolta a vendégek véleménye alapján világszerte a hoteleket. A tavalyi évben több mint 530 ezer visszajelzés alapján több száz szálloda közül választották ki a 99 legkedveltebbet, azokat, amelyeket az itt megszálló vendégek másoknak is ajánlanának. Az összesen meghirdetett hét kategória közül a vendégértékelések alapján az adott országban a legjobbjának járó elismerést nálunk idén már második alkalommal a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa***** nyert el.
Az ötcsillagos szálloda 97 százalékos ajánlási rátája kimagasló, akárcsak az, hogy a vendégek a maximálisan adható hat pontból átlagosan 5,5 pontra értékelték a hotelt és a különböző szolgáltatásokat, kiemelve a kiszolgálás színvonalát és a gasztronómiát. Az elnyert díj jól tükrözi a szállodák színvonalát, hiszen a véleményeket maguk az utazók írják az egyes hotelekről. Itthon egyébként egyedül a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa*****-nak sikerült felkerülnie a listára.
A rangos elismeréshez egyébként komoly kritériumoknak kell megfelelni. A Holiday Check oldalain egyrészt legalább 40 értékelést kellett leadni 2011-ben, míg a továbbajánlások tekintetében el kellett érni a 90 százalékot. A portál üzemeltetője komoly hangsúlyt helyez arra is, hogy az értékeléseket ne lehessen manipulálni, így azok valóban a vendégek véleményét tükrözik. (Forrás: IngatlanHírek.hu)