A Lotus Therme kapta a legtöbb voksot

Az egyik legnépszerűbb német nyelvű szállodaértékelő portál, a HolidayCheck.de a vendégek visszajelzései alapján idén is kiosztotta a HolidayCheck Award 2012 díjat. Hét kategóriában összesen 99 hotel érdemelte ki az elismerést, az adott ország legnépszerűbb szállodájának járó címet nálunk idén is a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa kapta - adta hírül az IngatlanHírek.

A szállodák számára nagyon fontosak a vendégek visszajelzései, ezek az értékelések jól mutatják mennyire sikerült megfelelni a velük szemben támasztott igényeknek. Az egyik legnépszerűbb német nyelvű szállodaértékelő portál, a HolidayCheck.de idén immár hetedik alkalommal rangsorolta a vendégek véleménye alapján világszerte a hoteleket. A tavalyi évben több mint 530 ezer visszajelzés alapján több száz szálloda közül választották ki a 99 legkedveltebbet, azokat, amelyeket az itt megszálló vendégek másoknak is ajánlanának. Az összesen meghirdetett hét kategória közül a vendégértékelések alapján az adott országban a legjobbjának járó elismerést nálunk idén már második alkalommal a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa***** nyert el.

Az ötcsillagos szálloda 97 százalékos ajánlási rátája kimagasló, akárcsak az, hogy a vendégek a maximálisan adható hat pontból átlagosan 5,5 pontra értékelték a hotelt és a különböző szolgáltatásokat, kiemelve a kiszolgálás színvonalát és a gasztronómiát. Az elnyert díj jól tükrözi a szállodák színvonalát, hiszen a véleményeket maguk az utazók írják az egyes hotelekről. Itthon egyébként egyedül a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa*****-nak sikerült felkerülnie a listára.

A rangos elismeréshez egyébként komoly kritériumoknak kell megfelelni. A Holiday Check oldalain egyrészt legalább 40 értékelést kellett leadni 2011-ben, míg a továbbajánlások tekintetében el kellett érni a 90 százalékot. A portál üzemeltetője komoly hangsúlyt helyez arra is, hogy az értékeléseket ne lehessen manipulálni, így azok valóban a vendégek véleményét tükrözik. (Forrás: IngatlanHírek.hu)


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.