A Lotus Therme kapta a legtöbb voksot

Az egyik legnépszerűbb német nyelvű szállodaértékelő portál, a HolidayCheck.de a vendégek visszajelzései alapján idén is kiosztotta a HolidayCheck Award 2012 díjat. Hét kategóriában összesen 99 hotel érdemelte ki az elismerést, az adott ország legnépszerűbb szállodájának járó címet nálunk idén is a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa kapta - adta hírül az IngatlanHírek.

A szállodák számára nagyon fontosak a vendégek visszajelzései, ezek az értékelések jól mutatják mennyire sikerült megfelelni a velük szemben támasztott igényeknek. Az egyik legnépszerűbb német nyelvű szállodaértékelő portál, a HolidayCheck.de idén immár hetedik alkalommal rangsorolta a vendégek véleménye alapján világszerte a hoteleket. A tavalyi évben több mint 530 ezer visszajelzés alapján több száz szálloda közül választották ki a 99 legkedveltebbet, azokat, amelyeket az itt megszálló vendégek másoknak is ajánlanának. Az összesen meghirdetett hét kategória közül a vendégértékelések alapján az adott országban a legjobbjának járó elismerést nálunk idén már második alkalommal a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa***** nyert el.

Az ötcsillagos szálloda 97 százalékos ajánlási rátája kimagasló, akárcsak az, hogy a vendégek a maximálisan adható hat pontból átlagosan 5,5 pontra értékelték a hotelt és a különböző szolgáltatásokat, kiemelve a kiszolgálás színvonalát és a gasztronómiát. Az elnyert díj jól tükrözi a szállodák színvonalát, hiszen a véleményeket maguk az utazók írják az egyes hotelekről. Itthon egyébként egyedül a hévízi Lotus Therme Hotel & Spa*****-nak sikerült felkerülnie a listára.

A rangos elismeréshez egyébként komoly kritériumoknak kell megfelelni. A Holiday Check oldalain egyrészt legalább 40 értékelést kellett leadni 2011-ben, míg a továbbajánlások tekintetében el kellett érni a 90 százalékot. A portál üzemeltetője komoly hangsúlyt helyez arra is, hogy az értékeléseket ne lehessen manipulálni, így azok valóban a vendégek véleményét tükrözik. (Forrás: IngatlanHírek.hu)


Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye 

2025 tavaszán nyílhat meg a grandiózis beruházás, amely hatalmas löketet adhat Hévíz turizmusának.
MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének

MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének 

Szeptember 16-án a Mercure-Ibis Budapest Castle Hillben tartotta őszi, tisztújító régióülését az MSZÉSZ fővárosi tagozata.
Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását

Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását 

A megnyitók egyikén, amikor az utazási szakma és a rendezvényes cégek képviselőit hívták el – 2024. szeptember 13-án, pénteken - mi is jelen lehettünk.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad!

Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad! 

Folytatódik a Marriott-lánc ingyenes képzési programja.
Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének

Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének 

Red Dot díjat nyert a Dorothea Hotel látogatóirányító rendszere.
Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés

Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés 

A Good Travel Seal a világ legmegbízhatóbb minősítései között szerepel.
Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ

Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége meghirdeti az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázatot.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében

Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében 

A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) kötött megállapodást.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.