Utóbbi adat a tavalyi azonos időszakhoz képest változatlan konszolidációs kör és devizaárfolyam mellett 5,1 százalékos növekedést mutat, ebből 3,7 százalék az első negyedévben és 6,3 százalék a másodikban realizálódott. A húsvéti szünet hatása nélkül, amely 2007-ben áprilisban, 2008-ban márciusban volt, a legtöbb európai országban (leginkább Németországban, az Egyesült Királyságban, a Benelux államokban és Spanyolországban) 5,1 százalékos növekedést mutatna mindkét negyedévben. A növekedési stratégia, amelynek keretében 11 000 szállodai szoba nyílt az év első hat hónapjában 3,3 százalékkal járult hozzá a növekedéshez. A Red Roof Inn szállodalánc és más szállodai tulajdonok értékesítése az első félévi növekedést 7,0 százalékkal mérsékelte. A devizaárfolyam változásának hatása a dollár és az angol font gyengeségének köszönhetően –2,8 százalék volt az első félévben.
Az Accor felső- és középkategóriás szállodáinak (Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure és Suitehotel) az összehasonlítható adatok alapján mért bevételi növekedése az első félévben 6,2 százalékos volt. Szintén jól teljesítettek az Egyesült Államokon kívüli alacsony árfekvésű szállodák (Ibis, all seasons, Etap Hotel és Formula 1). Ezek árbevétele összehasonlítható adatok alapján 6,1 százalékkal nőtt 2008 első félévében. Az Egyesült Államokban működő alacsony árfekvésű szállodák (Motel 6 és Studio 6) bevétele az összehasonlítható adatok alapján 0,4 százalékkal csökkent.