Ezen belül a szolgáltatások üzletág az első kilenc hónapban a közzététel szerint 11,0 százalékkal növelte árbevételét, ez összehasonlítható alapon (azonosnak tekintett konszolidációs kör és árfolyamok mellett ) 12,6 százalékot jelent. Az akvizíciók 3,8 százalékkal járultak hozzá a bővüléshez. Ugyanakkor az árfolyamváltozások 2,2 százalékos negatív hatást gyakoroltak az árbevételre.
A szállodai üzletág árbevétele 2008 első kilenc hónapjában 4329 millió euróra rúgott, a közzététel szerint ez 1,4 százalékos csökkenést jelent az előző évhez viszonyítva. Ugyanakkor összehasonlítható alapon 3,7 százalékos növekedést mutatnak a számok. A Red Roof Inn szállodalánc és más hotelek értékesítése 291 millió eurós, azaz 6,6 százalékos negatív hatást gyakorolt az árbevételre a tárgyidőszakban. Az Orbis lánc harmadik negyedévben történt konszolidációjának köszönhetően 182 millió eurós, azaz 4,1 százalékos árbevétel növekedést könyvelhetett el a szállodavállalat. Az árbevételre gyakorolt negatív, 2,6 százalékos árfolyamhatás a dollár és az angol font gyengülésének következménye. A felső- és középkategóriás hotelekben 2008 első kilenc hónapjában az árbevétel összehasonlítható alapon 4,7 százalékos növekedést mutat, az economy hotelek szegmensben pedig 4,5 százalékot. Összehasonlítható alapon a Motel 6 árbevétele 2008 első kilenc hónapjában 1,2 százalékkal csökkent.