Az Ezresek Klubjának előkelő tagja lett ez a szállodai márka

A világon mindenütt ismert szállodai brand 2024-ben történelmi mérföldkőhöz érkezett ezredik szállodája megnyitásával. Az Accor-márkák legnagyobb fejlesztési programjával a Mercure 2028-ig több mint 200 további szállodát nyit.

Ez az átalakulás éve volt a Mercure számára. A több mint ezer úti cél elérésével megerősítettük a márka pozícióját mint az egyik vezető középkategóriás szállodai portfólió, amely a világ szinte minden pontján jelen van 

– mondta Jean-Jacques Morin, az Accor csoport vezérigazgató-helyettese és a prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős vezérigazgatója. 

Mercure Bangkok / Forrás: Accor
Mercure Bangkok / Forrás: Accor

Az 1970-es évekbeli szerény kezdetektől kezdve a Mercure figyelemre méltó átalakuláson ment keresztül. Az Accor 1975-ben vásárolta meg a márkát, amely így gyors terjeszkedésnek indult, megalapozva jelenlétét Európában és azon túl. A legfontosabb mérföldkövek közé tartozik az első nemzetközi szálloda megnyitása Lisszabonban 1983-ban, valamint az 1994-es közel-keleti, délkelet-ázsiai és ausztráliai terjeszkedés.

A Mercure a magyar piacon is aktívan jelen van. Ide tartozik többek között a harmincadik születésnapjára, 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, az ikonikus belvárosi Mercure Budapest City Center és a közelmúltban, 2022-ben nyílt két kelet-magyarországi szálloda, a Mercure Tokaj és a Mercure Debrecen. 

Mercure Bangkok / Forrás: Accor
Mercure Bangkok / Forrás: Accor

Ez a brand kivételesen vonzó márka a hoteltulajdonosok számára, hiszen erős márkaismertséget, diverzifikált globális hálózatot és magas árprémiumot kínál, rugalmas tervezési megközelítése révén pedig lehetőséget ad a helyi piac igényeinek megfelelő testre szabásra.

– mondta Camil Yazbeck, a szállodacsoport prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős globális fejlesztési vezérigazgatója

2024 a kínai és japán jelenlét jelentős bővülése miatt is említésre méltó – csak idén harminc Mercure-hotel nyílt Kínában, és a márka a japán piacon 11 új szálloda nyitásával duplázta meg jelenlétét. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy a világszerte 68 országban jelen lévő brand átlépje az ezer szállodás álomhatárt.

Mercure ICON Singapore / Forrás: Accor
Mercure ICON Singapore / Forrás: Accor

A márka még nagyobb eredményekre készül, jelenleg több mint 200 további ingatlan van fejlesztés alatt. A márka az elkövetkező években tovább bővíti változatos portfólióját.


Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén

Magyar szállodákat, éttermeket díjaztak a világ neves wellness és kulináris versenyén 

Bejelentette 2024-es év nyerteseit a World Culinary Awards és a World Spa Awards.
Új megoldás a vendégvélemények kezelésére

Új megoldás a vendégvélemények kezelésére 

A SurvAI AI-alapú szoftveres megoldással minden eddiginél gyorsabban növelhető a vendégelégedettség.
Nevet vált a  Boutique Hotel Budapest

Nevet vált a Boutique Hotel Budapest 

A Boutique Hotel Budapest (korábban Boutique Hotel Zara) 2006. augusztusában nyitotta meg kapuit Budapest szívében.
Új igazgató a Matild Palota élén

Új igazgató a Matild Palota élén 

Mr. Serkan Hüsünbeyi lett a budapesti luxusszálló igazgatója.
Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág

Meghal a legendás kaszinó-szálloda - siratja egy egész iparág 

Meddig él egy hírneves kaszinó-szálloda? Akár hetven évig. Legalábbis a Las Vegas-i Tropicana ezt mondhatja el magáról.
Jön a szállodák éjszakája

Jön a szállodák éjszakája 

2024. október 18-19-én országos szinten elindul a Szállodák Éjszakája kultúrális rendezvénysorozat.
Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma

Eurostat: emelkedett az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma  

A vizsgált háromhónapos időszakban június volt az a hónap, amikor az összes uniós országban nőtt az online platformokon keresztül lefoglalt vendégéjszakák száma.
Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén

Igazgatóváltás a szegedi szálloda élén 

Anisity István lett az Art Hotel Szeged szállodaigazgatója.
Fókuszban a szállodafejlesztések

Fókuszban a szállodafejlesztések 

A tekintélyes nemzetközi szállodabefektetési fórum évek óta az európai hotelfejlesztési stratégiai pontokra összpontosít, elsősorban Közép- és Kelet-Európa, valamint a Kaukázus térségében.
Helyzetkép a balatonfüredi szállodák kihasználtságáról

Helyzetkép a balatonfüredi szállodák kihasználtságáról 

Így alakul a főszezon és főszezonon kívüli időszak a füredi hotelekben.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.