Az új design tükrözi a Mercure márka koncepcióját, azaz egyszerre vannak benne jelen a tradicionálisan magyar és a kortárs lakberendezés elemei, miközben megmaradt a szálloda egyedi stílusa is – mondta Király Zoltán, az Accor Hospitality marketing igazgatója. A Mercure Budapest City Centerben 227 felújított, világos, légkondicionált szoba található, kettőt pedig speciálisan mozgássérülteknek terveztek. A vendégek négy különböző szoba közül választhatnak: standard, privilege, bio-privilege, junior suite. A Mercure Budapest City Center célcsoportjába az üzleti utazók is beletartoznak; összesen hét teremben képes akár 130 fős konferenciát is lebonyolítani. A szálloda halljában különböző hangulatú terek fogadják a látogatót: a Lounge és a Café Vu munkára vagy lazításra való, aki pedig egy kis meghittségre vágyik, annak a Pink Szalont érdemes választania.
A felújítást Szenes István belsőépítész irányította, aki életre hívta a Petőfi Sándor utcát és a Váci utcát összekötő Mercure utcát. Ez lényegében egy nagy társalgó bárral, amely lehetővé teszi, hogy a hotel vendégei öt érzékük aktív használatával „magukba szívják a város esszenciáját” – vázolta koncepció lényegét a sajtótájékoztatón Thomas Simonnet, a Mercure Budapest City Center igazgatója. A Mercure az Accor Hospitality legnagyobb középkategóriás márkája. A nemzetközi Mercure hálózat több mint 750 hotelből áll, Magyarországon most már hét található. A Mercure a vezető szállodamárka Franciaországban, Németországban, Brazíliában és Ausztráliában.