Bemutatkozott az új Mercure Hotel

A közelmúltban lezajlott, összesen mintegy 2,6 millió eurós beruházás után szerdán bemutatkozott az újságíróknak a Mercure legújabb szállodája, az egykori Hotel Tavernából átalakított Mercure Budapest City Center.

Az új design tükrözi a Mercure márka koncepcióját, azaz egyszerre vannak benne jelen a tradicionálisan magyar és a kortárs lakberendezés elemei, miközben megmaradt a szálloda egyedi stílusa is – mondta Király Zoltán, az Accor Hospitality marketing igazgatója. A Mercure Budapest City Centerben 227 felújított, világos, légkondicionált szoba található, kettőt pedig speciálisan mozgássérülteknek terveztek. A vendégek négy különböző szoba közül választhatnak: standard, privilege, bio-privilege, junior suite. A Mercure Budapest City Center célcsoportjába az üzleti utazók is beletartoznak; összesen hét teremben képes akár 130 fős konferenciát is lebonyolítani. A szálloda halljában különböző hangulatú terek fogadják a látogatót: a Lounge és a Café Vu munkára vagy lazításra való, aki pedig egy kis meghittségre vágyik, annak a Pink Szalont érdemes választania.

A felújítást Szenes István belsőépítész irányította, aki életre hívta a Petőfi Sándor utcát és a Váci utcát összekötő Mercure utcát. Ez lényegében egy nagy társalgó bárral, amely lehetővé teszi, hogy a hotel vendégei öt érzékük aktív használatával „magukba szívják a város esszenciáját” – vázolta koncepció lényegét a sajtótájékoztatón Thomas Simonnet, a Mercure Budapest City Center igazgatója. A Mercure az Accor Hospitality legnagyobb középkategóriás márkája. A nemzetközi Mercure hálózat több mint 750 hotelből áll, Magyarországon most már hét található. A Mercure a vezető szállodamárka Franciaországban, Németországban, Brazíliában és Ausztráliában.


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.