A Carbon Group győzött a Viasat3 egy és a Szerencsejáték két pályázatán is. A televízió a Kordáék a Föld körül című műsorának BTL-feladatait bízta az ügynökségre, és a tendernyertes ötlete alapján valósult meg a műsor weboldala.
A Carbon Group Korda Travel néven B2C és B2B roadshow-t szervezett: a márkázott műsorpromóciós busz egyetemeken, Tesco áruházak környékén és médiaügynökségeknél jelent meg. A járművek belsejét speciálisan alakítottak ki, babzsákfoteleket helyeztek el, retro ételeket-italokat szolgáltak fel, valamint plazmatévéken a roadshow-ra készített promóciós filmet vetítettek.
{video|id=424|width=425|height=355}
Az ügynökség a Szerencsejátéknál két tendert is megnyert, amely a Tippmix promóciós kampányaira szólt. A népszerűsítés rádióban, print, kültéri és POS-anyagokon futott.
Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a három tenderen a Carbon Groupon kívül mely cégek indultak.
Az ügynökség egyébként egy másik megbízáson is dolgozott, az Unilever felkérésére a Rama márkán. A Carbon Group intézi a Rama Tízóraibusz Roadshow országjáró kampány kreatívtervezését és kivitelezését. A kampány televíziós szpotjait, sajtómegjelenéseit és a weboldalt adaptálta az ügynökség, míg a lokalizált rádiómegjelenéseket saját ötlet alapján valósította meg.
A Carbon Group Korda Travel néven B2C és B2B roadshow-t szervezett: a márkázott műsorpromóciós busz egyetemeken, Tesco áruházak környékén és médiaügynökségeknél jelent meg. A járművek belsejét speciálisan alakítottak ki, babzsákfoteleket helyeztek el, retro ételeket-italokat szolgáltak fel, valamint plazmatévéken a roadshow-ra készített promóciós filmet vetítettek.
{video|id=424|width=425|height=355}
Az ügynökség a Szerencsejátéknál két tendert is megnyert, amely a Tippmix promóciós kampányaira szólt. A népszerűsítés rádióban, print, kültéri és POS-anyagokon futott.
Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a három tenderen a Carbon Groupon kívül mely cégek indultak.
Az ügynökség egyébként egy másik megbízáson is dolgozott, az Unilever felkérésére a Rama márkán. A Carbon Group intézi a Rama Tízóraibusz Roadshow országjáró kampány kreatívtervezését és kivitelezését. A kampány televíziós szpotjait, sajtómegjelenéseit és a weboldalt adaptálta az ügynökség, míg a lokalizált rádiómegjelenéseket saját ötlet alapján valósította meg.