A cégvezető kérdésre válaszolva elmondta, hogy a Twin City Liner immár 16 éve közlekedik Bécs és Pozsony között, az oda-vissza utakat szezontól függően naponta akár háromszor is megtéve. A társaság a Wien Holding cégcsoport egyik „aranytojást tojó tyúkja”, a járványidőszak alatti kényszerszünetet leszámítva élénk nemzetközi kereslet övezi a hajótársaság szolgáltatásait. A főszezonon kívül a jövőben több magyarországi tematikus utat is terveznek. Idén szilveszterre meghirdettek már egy 4 napos 3 éjszakás budapesti csomagutat, illetve tervben van egy őszi győri tesztút is. Ez utóbbinak apropóját az adja, hogy nemrégiben elkészült a Mosoni-Dunán egy zsilip, amely lehetővé teszi Győr belvárosának hajóval való megközelítését.
Eva Badr tájékoztatása szerint a Central Danube projektcég „mindenben szorosan együttműködik a Maharttal,” hogy Győr esetében is megvalósulhasson a Bécs és Pozsony szakaszon már kiválóan működő „from city to city” utazási élménykoncepció. A podcast adásában elhangzott továbbá, hogy Győrt a tervek szerint egy pannonhalmi és egy Veszprém-Balaton régió kulturális turisztikai élménycsomagba integrálva tervezik értékesíteni. Mint ismeretes 2023-ban Veszprém az Európa Kulturális Fővárosa címet viseli. Az elképzelések szerint a rendszeres, a tematikus járatokon túlmutató Bécs-Budapest összeköttetés megteremtéséhez egy újabb hajó beszerzése válik szükségessé, amelynek üzembe helyezési átfutási ideje a döntést, tervezést, kivitelezést is beleszámítva minimum négy év.
Az interjút is tartalmazó adás meghallgatható: ITT. További információ: ITT.