Az emelések négy esztendő alatt összesen 20 millió eurós pótlólagos marketingforrást jelentenek az ausztriai turizmus számára. A forrásbővítést a szövetségi kormány döntése alapján a turizmusért felelős minisztérium büdzséjéből biztosítják. Az ÖW éves költségvetése az állam és a gazdasági kamara (WKO) által fizetett tagdíjakból áll össze. A kamarai hozzájárulás jelenlegi 8 millió eurós összege ugyanakkor változatlan marad a jövőben, így a mostani - 25 százalékos - részesedése a teljes hozzájárulásból fokozatosan csökken.
Lisa Weddig, az ÖW ügyvezetője üdvözölte a kormányzati döntést, amely lehetővé teszi, hogy a „jövőben is erős aktivitást fejtsünk ki a külpiaci kommunikációban és a digitális megoldások kiépítése terén” – olvasható az ÖW aktuális közleményében ITT.
A különböző jogcímeken kapott egyszeri és célzott támogatásokat nem számítva, utoljára 2002-ben történt átfogó emelés az osztrák turisztikai marketingszervezet költségvetésében.
Forrás: GD Consulting