Linz hercege is beszáll városa új turisztikai marketingkampányába

Prinz von Linz, azaz Linz hercege bemutatja, milyen az, amikor egy felső-ausztriai városban az elképzelhetetlen valóssága válhat.

A 2021-ben hatalmas nemzetközi médiavisszhangot és komoly társadalmi vitákat egyaránt kiváltó, majd számos elismerésben részesült provokatív „Linz az Linz” turisztikai kampány után tavaly augusztusban ismét hallatott magáról a Linz Tourismus. A tavalyi apropót az ugyancsak nyár végén indított „orbitális kampány” adta, amely egy 10 perces játékfilm köré épült.

A történet során Elon Musk Mars-expedíciójának űrhajósai váratlanul megszakították küldetéseket és a Mars helyett a Linz bolygón landoltak. A film sztorija egyszerre volt meghökkentő és izgalmas, egyben remek lehetőség, hogy a nézőket rádöbbentse olyan égető társadalmi problémákra, mint a fenntarthatóság és klímaváltozás kérdése, a túlturizmus jelensége, vagy éppen az űrturizmus anomáliái. 

Az elmúlt napokban pedig elstartolt „Prinz von Linz”, azaz Linz hercege kampány a hétköznapi élmények megéléséből eredő „tapasztalati gazdagodás” logikáját viszi tovább a tavalyi üzenetből. Linz elsősorban nem a szupergazdagok és a luxusutazók úti célja, azonban a városban járva mindenki gazdagnak érezheti magát, találkozásokban és élményekben garantáltan nem lesz hiány.

Linzben járva az átlagember egy fantasztikus utazásban vesz részt, amely tele van szerethető és gazdagító találkozásokkal, amelyek által a korábban elképzelhetetlen is valósággá válik. 

 

Az idei kampány fő figurája, központi szereplője: Ottó, az átlagember, aki golfsegéd életét egy vad dunai kirándulás kedvéért feladja, hogy vágyait valóra váltsa. Linzi kalandjai során felfedezi a város legfurcsább, legdurvább és egyben legviccesebb oldalait, az itt élő embereket és végül önmagát. Linz a legjobbat hozza ki belőle, új barátságokat köt és valóra váltja korábbi beteljesületlen álmait. Ottó nem lesz ugyan "szupergazdag", hanem utazása során "élmény-gazdaggá" válik. Linzet az utazó szívébe zárja és a város is az utazót. A dicsőség megkoronázásaként Ottó „Linz hercegévé” válik és a helyben lakókkal együtt örülhet, velük közösen élheti meg élete legnagyobb buliját - foglalható össze a frissen bemutatott turisztikai reklámfilm cselekménye.

„A turisztikai élmények lényege a látogatók és a helyiek közötti kapcsolat, a találkozások általi lehetőségek megteremtése, illetve ennek elősegítése. Az újturizmus világban minden felértékelődik, ami közeli, ami emberi és autentikus”, olvasható Kovács Balázs szakmai blogjában, aki a GD Consulting tanácsadó irodáján keresztül látja el a Linz Tourismus bécsi és magyarországi képviseletét.

 

 

Forrás: GD Consulting / Bécs


Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán

Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán 

Különleges új sétaprogram az osztrák fővárosban.
Retro fesztivál Opatijában

Retro fesztivál Opatijában 

Június 26-28. között Opatija a retro szórakozás fővárosává válik.
Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában

Már csak ez hiányzott: fertőző, ragályos kór jelent meg Romániában 

Első ízben mutatták ki a juhhimlőt (variola ovina) a helyi illetékes hatóságok.
Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett

Napfényes ANTOR szezonnyitó a város felett 

Június 17-én a belvárosi Pullmann Hotel hangulatos rendezvénytermében tartotta szezonnyitó eseményét öt Magyarországon működő nemzeti idegenforgalmi szervezet.
Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk?

Miért jönnek szívesen az osztrákok hozzánk? 

Az UniCredit Bank Austria idén is elkészítette a nyaralási euró számítását.
Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok

Ennyit költenek külföldi nyaralásra a magyar családok 

Idén minden második magyar készül külföldre utazni legalább egyszer. Az úti célok változatlanok, de egyre többe kerül a nyaralás.
Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás

Közzétette foglalási adatait az ALDI Utazás 

A számok átlagosan 33 százalékos utasszám-növekedést mutatnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.