Linz hercege is beszáll városa új turisztikai marketingkampányába

Prinz von Linz, azaz Linz hercege bemutatja, milyen az, amikor egy felső-ausztriai városban az elképzelhetetlen valóssága válhat.

A 2021-ben hatalmas nemzetközi médiavisszhangot és komoly társadalmi vitákat egyaránt kiváltó, majd számos elismerésben részesült provokatív „Linz az Linz” turisztikai kampány után tavaly augusztusban ismét hallatott magáról a Linz Tourismus. A tavalyi apropót az ugyancsak nyár végén indított „orbitális kampány” adta, amely egy 10 perces játékfilm köré épült.

A történet során Elon Musk Mars-expedíciójának űrhajósai váratlanul megszakították küldetéseket és a Mars helyett a Linz bolygón landoltak. A film sztorija egyszerre volt meghökkentő és izgalmas, egyben remek lehetőség, hogy a nézőket rádöbbentse olyan égető társadalmi problémákra, mint a fenntarthatóság és klímaváltozás kérdése, a túlturizmus jelensége, vagy éppen az űrturizmus anomáliái. 

Az elmúlt napokban pedig elstartolt „Prinz von Linz”, azaz Linz hercege kampány a hétköznapi élmények megéléséből eredő „tapasztalati gazdagodás” logikáját viszi tovább a tavalyi üzenetből. Linz elsősorban nem a szupergazdagok és a luxusutazók úti célja, azonban a városban járva mindenki gazdagnak érezheti magát, találkozásokban és élményekben garantáltan nem lesz hiány.

Linzben járva az átlagember egy fantasztikus utazásban vesz részt, amely tele van szerethető és gazdagító találkozásokkal, amelyek által a korábban elképzelhetetlen is valósággá válik. 

 

Az idei kampány fő figurája, központi szereplője: Ottó, az átlagember, aki golfsegéd életét egy vad dunai kirándulás kedvéért feladja, hogy vágyait valóra váltsa. Linzi kalandjai során felfedezi a város legfurcsább, legdurvább és egyben legviccesebb oldalait, az itt élő embereket és végül önmagát. Linz a legjobbat hozza ki belőle, új barátságokat köt és valóra váltja korábbi beteljesületlen álmait. Ottó nem lesz ugyan "szupergazdag", hanem utazása során "élmény-gazdaggá" válik. Linzet az utazó szívébe zárja és a város is az utazót. A dicsőség megkoronázásaként Ottó „Linz hercegévé” válik és a helyben lakókkal együtt örülhet, velük közösen élheti meg élete legnagyobb buliját - foglalható össze a frissen bemutatott turisztikai reklámfilm cselekménye.

„A turisztikai élmények lényege a látogatók és a helyiek közötti kapcsolat, a találkozások általi lehetőségek megteremtése, illetve ennek elősegítése. Az újturizmus világban minden felértékelődik, ami közeli, ami emberi és autentikus”, olvasható Kovács Balázs szakmai blogjában, aki a GD Consulting tanácsadó irodáján keresztül látja el a Linz Tourismus bécsi és magyarországi képviseletét.

 

 

Forrás: GD Consulting / Bécs


Pusztító vihar Rodoszon és Limnosz szigetén

Pusztító vihar Rodoszon és Limnosz szigetén 

A két görög szigeten szükségállapotot hirdettek ki hétfőn a görög hatóságok. Rodoszon a hatóságok közlekedési tilalmat rendeltek el, az iskolák hétfőn zárva maradtak.
Group travel: next stop the Grand Est!

Group travel: next stop the Grand Est! 

The Grand Est is a must-see destination for group travel lovers. With its historic cities and unspoilt natural landscapes, this rich, diverse region offers an unrivalled range of experiences.
Torinót választották az intelligens turizmus európai fővárosának

Torinót választották az intelligens turizmus európai fővárosának 

Az olaszországi Torino viselheti a Turizmus Intelligens Európai Fővárosa címet 2025-ben, és a spanyolországi Benidorm lesz az intelligens európai turizmus zöld úttörője jövőre – közölte az Európai Bizottság illetékes irodája pénteken.
Amadeus: 2025-ben a következők az utazási trendek

Amadeus: 2025-ben a következők az utazási trendek 

Nosztalgia, személyre szabás, az ázsiai turizmus fellendülése és spontán kapcsolatok, amelyek újradefiniálják a globális utazást.
A világ legjobb turisztikai rövidfilmjeit díjazták a World Tourism Film Awards-on

A világ legjobb turisztikai rövidfilmjeit díjazták a World Tourism Film Awards-on 

Valenciáról tragikus hírek érkeztek a Dana nevű vihar villámárvíze miatt. Most viszont örömteli eseményről számolhatunk be a nehéz időket átélt spanyol város kapcsán. Helyszíni beszámolónk.
Mélykék mágia – Európa legvarázslatosabb szigetén

Mélykék mágia – Európa legvarázslatosabb szigetén 

Egy gyönyörű sziget, amely már a római császárokat is rabul ejtette.
Ismét a Maldív-szigetek a világ vezető úti célja

Ismét a Maldív-szigetek a világ vezető úti célja  

Immár egymás után az ötödik alkalommal.
Reflektorfényben Szlovákia turisztikai lehetőségei Magyarországon és Romániában

Reflektorfényben Szlovákia turisztikai lehetőségei Magyarországon és Romániában 

A rendezvénysorozat első állomása Budapesten került megrendezésre, a Marriott Courtyard Hotel elegáns termeiben.
Felmérés: az európai utazók jövőbeni költési szokásairól

Felmérés: az európai utazók jövőbeni költési szokásairól 

Egy új kutatás rávilágít az utazások folyamatos növekedéséből adódó lehtőségekre és kihívásokra.
Ünnepi hangulat Máltán

Ünnepi hangulat Máltán 

A karácsonyi üdvözlőkártyák közkeletű témái a hófehér tájak, lobogó tüzű kandallók, répaorrú hóemberek. Máltán mindebből semmi sem tapasztalható!

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.