Aaron Hung, a TripAdvisor partnerkapcsolatokért felelős vezetője elmondta, hogy kifejezetten az utasok kényelmére fókuszálnak, a lehető legideálisabb szolgáltatást kívánják nyújtani. Az oldal kiemeli az adott desztinációban, illetve a reptér közvetlen közelében található turisztikai attrakciókat, különböző kényelmi szolgáltatásokat, melyeket az utazóközönség a reptéren, illetve az országban való tartózkodás, a járatra való várakozás alatt megtekinthet, és igénybe vehet. A közeljövőben több mint 200 repülőtérről olvashatnak az oldal látogatói.
Az oldal segíti a tájékozódást és szabadidő eltöltését
Az oldal azok számára készült, akik gyorsan és egyszerűen szeretnének informálódni, és megnéznének néhány nevezetességet is a közelben, mialatt gépük indulására várnak. Akár reptéri szállodákra is rákereshetnek és szállást foglalhatnak.
A repülőterekkel foglalkozó oldal lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válogathassanak a közelben lévő éttermek, szállodák, látványosságok, vámmentes boltok, butikok és üzletek között, és segítséget kapnak a számukra legmegfelelőbb járatok kiválasztásához, valamint visszakereshetik más turisták véleményét is.
Felmérések szerint egy átlagos turista 150 percet tölt egy-egy reptéren való várakozással, ezt a holtidőt kívánja kellemesebbé tenni a TripAdvisor.
Modern alkalmazások az utazók kényelméért
A jövőben felkerül a honlapra a John F. Kennedy Nemzetközi Repülőtér, valamint a London Heathrow is, és hamarosan a világ minden jelentős repteréről olvashatunk majd. 28 nyelven lesznek elérhetők a turisták számára igen hasznos információk. Az újdonság mobilapplikáción is elérhető, amely a Közel Hozzám (Near Me) opció segítségével még kényelmesebbé és kellemesebbé teszi majd a felszállás előtti üres perceket. A három különböző tartalom a „Stay Near the Airport”, „Eat Before you Board”, „Inside the Terminal”. Mindhárom lehetőség GPS-képes.