Mint a tájékoztatón elhangzott,
jelenleg egy-egy áruházuknak mintegy 300 millió forintos beszerzése van lokális termelőktől, ezt a számot szeretnék 6-8-szorosára növelni. Áruházaikban mintegy 46 ezer terméket forgalmaznak, ennek felel élelmiszer, aminek a 86 százaléka Magyarországon megtermelt, illetve előállított élelmiszer.

Fotó: Auchan Magyarország
Csaknem hatezer Magyar termék védjeggyel ellátott termékből 1200-at forgalmaznak, köztük 126 saját márkás terméküket.
A saját márkás termékeket szeretnék összekapcsolni a most elindított lokális beszállítói programmal, és a jövőben akár országos beszállítókká is válhatnak a kistermelők.
A program indítása kapcsán Nagy Attila, az áruházlánc értékesítési igazgatója azt is elmondta, az 5400 főt foglalkoztató Auchan Magyarország Kft. értékesítési nettó árbevétele tavaly 366,312 milliárd forint volt, az előző évben 368,639 milliárd. Adózás utáni eredményük a 2023. évi 586 millió forintról tavaly 6,894 milliárdra nőtt.
Az Auchan Magyarország Kft. a program eindításában együttműködik a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel, és a kezdeményezést támogatja a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) is.