Újhullámos nemzetközi kampányt indított Ausztria

Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete - az Österreich Werbung (ÖW) - mostantól az „új idők új szavát” meghallva, a megváltozott fogyasztási elvárásokhoz igazítva egységes és integrált márkakommunkáció mentén tervezi éves kampányaktivitásait. 

Az ÖW által frissen prezentált kampánystratégia egységes brand elemek alkalmazásával, következetes és autentikus márkaüzenettel az év egésze során folyamatosan jelen lesz 17 célpiacon. Az új gyakorlat szakít az üzenetek sokszínűségével, amely kommunikációs zavarhoz vezethet, ellenben erős képi elemekkel operáló egységes ernyőkampány alá vonja be „Üdülés Ausztriában”  brandet. Az év egésze során közvetített ernyőkampányhoz tematikus alkampányok is társulnak, amelyek a nyár, kultúra, városok, tél és MICE témában kerültek meghatározásra - írja a GD Consulting.

Míg az ernyőkampány valamennyi piacon egységes, addig a tematikus kampányok célpiaconként a professzionális célcsoport-szegmentációs taktika szerint eltérhetnek. A magyar célközönség a tematikus nyári kampánnyal is hamarosan találkozhat. A kampányok kreatív megvalósítása során az emberi találkozások gazdagító erejére, valamint az ember, természet és kultúra összhangja által megkomponált autentikus élmény megélésének „osztrákos” módjára helyeződik a hangsúly. A képi üzenet humoros átfedésben van a használt ernyőmárka szlogenjével, amely az „osztrákos üdülés” különböző formákban és helyzetekben felfedezhető egyedi életérzésébe vonja be a szemlélőt.

"Az új kampánystratégia célja Ausztria turisztikai brandjének erősítése, ezáltal a tömegturizmustól való elmozdulás, a tudatos élménykeresők megszólítása, akik maradandó élményekre, inspiráló találkozásokra és felejthetetlen kikapcsolódásra vágynak, mindezt környezeti és társadalmi szempontból is fenntartható módon" – avatatott bele a részletekbe Martina Bednarik, az ÖW marketing igazgatója az új kampánystratégia prezentálásakor.

További részletek ITT. A frissen bemutatott kampányfilm: 

Forrás: GD Consulting


Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
 Firenze betiltja a kulcsdobozokat és  az idegenvezetők hangszóróit

Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit  

Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.