Újhullámos nemzetközi kampányt indított Ausztria

Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete - az Österreich Werbung (ÖW) - mostantól az „új idők új szavát” meghallva, a megváltozott fogyasztási elvárásokhoz igazítva egységes és integrált márkakommunkáció mentén tervezi éves kampányaktivitásait. 

Az ÖW által frissen prezentált kampánystratégia egységes brand elemek alkalmazásával, következetes és autentikus márkaüzenettel az év egésze során folyamatosan jelen lesz 17 célpiacon. Az új gyakorlat szakít az üzenetek sokszínűségével, amely kommunikációs zavarhoz vezethet, ellenben erős képi elemekkel operáló egységes ernyőkampány alá vonja be „Üdülés Ausztriában”  brandet. Az év egésze során közvetített ernyőkampányhoz tematikus alkampányok is társulnak, amelyek a nyár, kultúra, városok, tél és MICE témában kerültek meghatározásra - írja a GD Consulting.

Míg az ernyőkampány valamennyi piacon egységes, addig a tematikus kampányok célpiaconként a professzionális célcsoport-szegmentációs taktika szerint eltérhetnek. A magyar célközönség a tematikus nyári kampánnyal is hamarosan találkozhat. A kampányok kreatív megvalósítása során az emberi találkozások gazdagító erejére, valamint az ember, természet és kultúra összhangja által megkomponált autentikus élmény megélésének „osztrákos” módjára helyeződik a hangsúly. A képi üzenet humoros átfedésben van a használt ernyőmárka szlogenjével, amely az „osztrákos üdülés” különböző formákban és helyzetekben felfedezhető egyedi életérzésébe vonja be a szemlélőt.

"Az új kampánystratégia célja Ausztria turisztikai brandjének erősítése, ezáltal a tömegturizmustól való elmozdulás, a tudatos élménykeresők megszólítása, akik maradandó élményekre, inspiráló találkozásokra és felejthetetlen kikapcsolódásra vágynak, mindezt környezeti és társadalmi szempontból is fenntartható módon" – avatatott bele a részletekbe Martina Bednarik, az ÖW marketing igazgatója az új kampánystratégia prezentálásakor.

További részletek ITT. A frissen bemutatott kampányfilm: 

Forrás: GD Consulting


A madridiak Balatonja a magyarok kedvence

A madridiak Balatonja a magyarok kedvence  

A magyarok körében azért is lett népszerű a terület, mert más spanyol régiókhoz képest jóval könnyebben megközelíthető.
Hatalmas veszteségekre készül a párizsi kulturális szektor az olimpia miatt

Hatalmas veszteségekre készül a párizsi kulturális szektor az olimpia miatt 

 „Mi vagyunk a nagy vesztesek” – mondják a párizsi kulturális szektorban dolgozók.
Az Etna továbbra sincs nyugton - lezárták Catania repterét

Az Etna továbbra sincs nyugton - lezárták Catania repterét 

Lezárták a szicíliai Catania repülőterét, amelyet hamueső temetett be az Etna vulkán kitörése miatt kedden.
Prémium úti cél Törökországban

Prémium úti cél Törökországban 

A török félsziget a hírességek kedvenc "prémium” úti célja.
Pompeii, a betemetett város

Pompeii, a betemetett város 

A kapun belépve megcsap a történelem szaga – a hatalmas kövekkel kirakott utcákat járva úgy érzem magam, mintha egy időgép visszavitt volna az ókorba.
Idehaza egy idegenforgalmi képviselettel kevesebb

Idehaza egy idegenforgalmi képviselettel kevesebb  

A Tunéziai Idegenforgalmi Hivatal budapesti képviselete a következő információt küldte szerkesztőségünkbe.
Magyarok nélkül megállna Ausztria

Magyarok nélkül megállna Ausztria 

Tíz év alatt több mint a duplájára nőtt a magyarok létszáma Ausztriában, ami napjainkban már meghaladja a 107 ezret.
Öt lenyűgöző nemzeti park Horvátországban

Öt lenyűgöző nemzeti park Horvátországban 

Ha a nyaralást Horvátországba tervezi, mindenképp érdemes felfedezni az Adriai-tengeren található természeti kincseket.
Borravaló körkép: ennyit illik adni a különböző országokban

Borravaló körkép: ennyit illik adni a különböző országokban 

A borravaló megítélése kultúránként és nemzetenként változó: ami az egyes országokban szokás, az egy másikban akár sértés is lehet. 
Boldogság-automaták és szerelmeslevelek a turizmus szolgálatában

Boldogság-automaták és szerelmeslevelek a turizmus szolgálatában 

Linz kirobbanóan sikeres a magyar látogatók körében is.

Interjú

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni

Pesti István: Kiderül, kiben van meg az a plusz, amire érdemes odafigyelni 

A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is.