Az ÖW által frissen prezentált kampánystratégia egységes brand elemek alkalmazásával, következetes és autentikus márkaüzenettel az év egésze során folyamatosan jelen lesz 17 célpiacon. Az új gyakorlat szakít az üzenetek sokszínűségével, amely kommunikációs zavarhoz vezethet, ellenben erős képi elemekkel operáló egységes ernyőkampány alá vonja be „Üdülés Ausztriában” brandet. Az év egésze során közvetített ernyőkampányhoz tematikus alkampányok is társulnak, amelyek a nyár, kultúra, városok, tél és MICE témában kerültek meghatározásra - írja a GD Consulting.
Míg az ernyőkampány valamennyi piacon egységes, addig a tematikus kampányok célpiaconként a professzionális célcsoport-szegmentációs taktika szerint eltérhetnek. A magyar célközönség a tematikus nyári kampánnyal is hamarosan találkozhat. A kampányok kreatív megvalósítása során az emberi találkozások gazdagító erejére, valamint az ember, természet és kultúra összhangja által megkomponált autentikus élmény megélésének „osztrákos” módjára helyeződik a hangsúly. A képi üzenet humoros átfedésben van a használt ernyőmárka szlogenjével, amely az „osztrákos üdülés” különböző formákban és helyzetekben felfedezhető egyedi életérzésébe vonja be a szemlélőt.
"Az új kampánystratégia célja Ausztria turisztikai brandjének erősítése, ezáltal a tömegturizmustól való elmozdulás, a tudatos élménykeresők megszólítása, akik maradandó élményekre, inspiráló találkozásokra és felejthetetlen kikapcsolódásra vágynak, mindezt környezeti és társadalmi szempontból is fenntartható módon" – avatatott bele a részletekbe Martina Bednarik, az ÖW marketing igazgatója az új kampánystratégia prezentálásakor.
További részletek ITT. A frissen bemutatott kampányfilm:
Forrás: GD Consulting