Újhullámos nemzetközi kampányt indított Ausztria

Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete - az Österreich Werbung (ÖW) - mostantól az „új idők új szavát” meghallva, a megváltozott fogyasztási elvárásokhoz igazítva egységes és integrált márkakommunkáció mentén tervezi éves kampányaktivitásait. 

Az ÖW által frissen prezentált kampánystratégia egységes brand elemek alkalmazásával, következetes és autentikus márkaüzenettel az év egésze során folyamatosan jelen lesz 17 célpiacon. Az új gyakorlat szakít az üzenetek sokszínűségével, amely kommunikációs zavarhoz vezethet, ellenben erős képi elemekkel operáló egységes ernyőkampány alá vonja be „Üdülés Ausztriában”  brandet. Az év egésze során közvetített ernyőkampányhoz tematikus alkampányok is társulnak, amelyek a nyár, kultúra, városok, tél és MICE témában kerültek meghatározásra - írja a GD Consulting.

Míg az ernyőkampány valamennyi piacon egységes, addig a tematikus kampányok célpiaconként a professzionális célcsoport-szegmentációs taktika szerint eltérhetnek. A magyar célközönség a tematikus nyári kampánnyal is hamarosan találkozhat. A kampányok kreatív megvalósítása során az emberi találkozások gazdagító erejére, valamint az ember, természet és kultúra összhangja által megkomponált autentikus élmény megélésének „osztrákos” módjára helyeződik a hangsúly. A képi üzenet humoros átfedésben van a használt ernyőmárka szlogenjével, amely az „osztrákos üdülés” különböző formákban és helyzetekben felfedezhető egyedi életérzésébe vonja be a szemlélőt.

"Az új kampánystratégia célja Ausztria turisztikai brandjének erősítése, ezáltal a tömegturizmustól való elmozdulás, a tudatos élménykeresők megszólítása, akik maradandó élményekre, inspiráló találkozásokra és felejthetetlen kikapcsolódásra vágynak, mindezt környezeti és társadalmi szempontból is fenntartható módon" – avatatott bele a részletekbe Martina Bednarik, az ÖW marketing igazgatója az új kampánystratégia prezentálásakor.

További részletek ITT. A frissen bemutatott kampányfilm: 

Forrás: GD Consulting


Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt

Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt 

Az elmúlt két év alatt több mint két és félszeresére nőtt a Törökországba látogató magyar turisták száma.
Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve

Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve 

Élénk osztrák utazási kedvről tanúskodik az osztrák autóklub frissen elkészült jelentése.
Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal

Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal 

Szlovák Turisztikai Hivatal invitálására az egyik legrégebbi történelmi város, Besztercebánya környékének felfedezésére indultunk.
Utazási hackerek jelentkezését várják

Utazási hackerek jelentkezését várják 

Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.