Díjak cikkek
Egy nap a tarcali Gróf Degenfeld Szőlőbirtokon
Úton vagyunk a Tokaji borvidék egyik ismert pincészetéhez, a tarcali Gróf Degenfeld Szőlőbirtokra, amelynek a monarchia korát idéző elegáns Gróf Degenfeld Kastélyszálló, és ennek 60 főt befogadni képes patinás étterme is része.
Félévértékelő a Budapest Airportnál
2023-ban a június már zsinórban a negyedik hónap volt, amikor a repülőtér forgalma meghaladta az egymillió főt, január és június között pedig összesen 6 683 524 utast kezeltek a repülőtéren.
Az utazási kedvvel nőtt a biztosítások díja is
Az utazási kedv a megkötött biztosítások száma alapján csaknem 30 százalékkal nőtt az év első hat hónapjában, az utasbiztosítások átlagdíja pedig 0,6 százalékkal emelkedett ebben az időszakban.
Díjeső a WING-nek
Öt kategóriában díjat kapott a közép-európai ingatlanpiac meghatározó ingatlanfejlesztő vállalatcsoportja, WING az idei CIJ Awards-on.
Linz turizmusstratégiája bejött a turistáknak
Példa nélküli sikeres és eredményes első félévet zárt a felső-ausztriai Linz város turizmusa. Az atipikus, másoktól eltérő, néha provokatívan merész marketing stratégia és termékfejlesztési irány eredményesnek bizonyult, derült ki Prof. Georg Steiner, a Linz Tourismus ügyvezetőjének július 19-ei sajtótájékoztatójából.
A névadó főborász halála után díjazták a Thummerer-tételeket
Két nagyarany-, hat arany- és két ezüstéremmel a VinAgora Nemzetközi Borverseny történetének legjobb eredményét érte el a Thummerer Pincészet. E páratlan teljesítmény méltó emléket állít a tavaly elhunyt legendás borász, Thummerer Vilmos emlékének.
Négy nevezés, öt díj a #PowerOfLiveEvents-nek
Az élő rendezvényeknek ereje van, ahogy a szakmai összefogásnak is. Legalábbis ezt bizonyítja, hogy a #PowerOfLiveEvents 2021-ben is tarol a nemzetközi díjátadókon. Az idei EVENTEX-en mind a négy shortlistes jelölést díjra váltotta a projekt és egy “Grand Prix”-t is bezsebelt - tájékoztatta lapunkat a Budapest Convention Bureau.
Díjeső a magyar boroknak
A tavalyi 185 aranyéremnél 40 százalékkal többet, 257-et nyertek a magyarok 2020-ban a rangos nemzetközi borversenyeken.
Fődíjat és három aranydíjat nyert a Danubius Hotels Group
A Content Marketing Award versenyén összesen 137 pályázat közül került a legjobbak shortlistjére a Danubius Hotels Group tartalomalapú marketingkampánya, a Sárkánykalandok.