Négy nevezés, öt díj a #PowerOfLiveEvents-nek

Az élő rendezvényeknek ereje van, ahogy a szakmai összefogásnak is. Legalábbis ezt bizonyítja, hogy a #PowerOfLiveEvents 2021-ben is tarol a nemzetközi díjátadókon. Az idei EVENTEX-en mind a négy shortlistes jelölést díjra váltotta a projekt és egy “Grand Prix”-t is bezsebelt - tájékoztatta lapunkat a Budapest Convention Bureau.

A Global Eventex Awards-on 2009-óta díjazzák a nemzetközi rendezvényszakma legkreatívabb, leginnovatívabb és leghatékonyabb eseményeit. Az idei, 11. díjátadón a #PowerOfLIveEvents nevezése "Conference" és "B2B” kategóriákban aranyat, "Budget Event”, valamint "Marketing Campaign - Non-for-profit” kategóriákban ezüstöt ért. "Marketing Campaigns” kategóriában emellett egy ezüst "Grand Prix”-t is a projektnek ítélt a szakmai zsűri.

Több mint egy éve online kampányként startolt a #PowerOfLiveEvents, amely egy nagyszabású élő eseményben teljesedett ki 2020 szeptemberében. A szinte az egész hazai rendezvényszakma részvételével megvalósított projekt a Special Effects Zrt. és a Visual Europe Group kezdeményezésével jött létre, amelyhez a Bo - Live Branding Agency társszervezőként, majd a Budapest Convention Bureau és közel negyven ikonikus fővárosi nevezetesség különleges megvilágításával Budapest Brand Nonprofit Zrt. támogatóként csatlakozott.

„Meggyőződésünk, hogy az ágazat megreformálásával Budapest meghatározó szereplő lehet a konferenciák és üzleti rendezvények nemzetközi piacán. Ehhez fontos a jelen körülmények között hosszú távra tervezni, és a piac felé a szakma egységét hangsúlyozni." - nyilatkozta Békefi Anna, a Budapest Convention Bureau ügyvezető igazgatója. Az iroda anyagi és szakmai támogatóként örömmel állt a #PowerOfLiveEvents mögé, hiszen nemzetközi szinten is példaértékűnek tartja a kezdeményezést pozitív és előremutató szemlélete miatt, amely rendkívüli együttműködést generált.



Dobos Zsófia, a Bo – Live alapító partnere szerint nagy szükség van most a pozitív történetekre, és óriási motivációt ad a szervezőknek, hogy számos elismerést hozott nemzetközi szinten a projekt.

Kassai Zsolt, a Special Effects Zrt. vezérigazgatója és a kampány egyik ötletgazdája elmondta, hogy olyan széles körű összefogást hoztak létre, amely nemzetközi szinten is ritka. “Ezzel azt kívántuk megmutatni, hogy egy emberként hiszünk az élő rendezvényekben, a profi hazai szakmában és Budapestben, mint az egyik legnépszerűbb európai MICE desztinációban, és erre legalább annyira büszkék vagyunk, mint az Eventex-en való szereplésre” - tette hozzá.

A #PowerOfLiveEvents kezdeményezésnek tavaly a Conventa Best Event Award-on ezüstöt, a Best Event Awards-on pedig a közönségdíjat sikerült besepernie.

A "Budapest készen áll" című kampányfilm itt tekinthető meg:

{youtube|id=CsGtgDN0JTI}


A reptér legjobb oldala: megnyílt a legújabb magyar TRIBE szálloda

A reptér legjobb oldala: megnyílt a legújabb magyar TRIBE szálloda  

Megnyitott a TRIBE Budapest Airport Hotel, a márka második szállodája az országban. A szálloda a WING fejlesztésében valósult meg.
Rendezvényboom és rekordbevétel ennél a hazai alapítású cégcsoportnál

Rendezvényboom és rekordbevétel ennél a hazai alapítású cégcsoportnál 

Az áttörés éve volt a tavalyi a hazai alapítású cégcsoportnál.
Közeleg az ország legnagyobb kultúrális rendezvénye

Közeleg az ország legnagyobb kultúrális rendezvénye 

A nyári napfordulóhoz legközelebb eső hétvégén, június 21-én újra életre kel minden a Múzeumok Éjszakáján.
Rejtélyes frigyláda Győrben

Rejtélyes frigyláda Győrben 

A rejtélyes múlt kulcsfigurája egy szökevény katona, akit bigámiával vádoltak, és aki végül a jezsuiták templomában keresett menedéket.
Kérdőjelek a hévízi Tófürdő körül

Kérdőjelek a hévízi Tófürdő körül 

Egyelőre senki nem tud semmit biztosat.
Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus?

Gyógyvizek birodalma – Hogyan újulhat meg a magyar termálturizmus? 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.