Kreatív szakemberek díjazták a fővárosi projekteket

A Budapest Hősei projektet a 150-es emlékév hívta életre. A vállalkozás azért is volt különleges, mert a fővárost üzemeltető cégek dolgozói egymás közül jelölték ki azt, aki szerintük a leginkább megérdemelte, hogy Budapest Hőse legyen.

A projekt sikerességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a HRKOMM Award-on Employer branding kampányok közösségi megoldások kategóriában kapta a legjobb, aranyfokozatú elismerést. A HRKOMM mellett az Aranypenge és a Hipnózis díjátadóján bronz fokozatot kapott.

 a HRKOMM Award-on Employer branding kampányok közösségi megoldások kategóriában kapta a legjobb, aranyfokozatú elismerést
a HRKOMM Award-on Employer branding kampányok közösségi megoldások kategóriában kapta a legjobb, aranyfokozatú elismerést

A 151 hazai illusztrátort felvonultató The Budapester az RGB díjátadóján kapta a legjobb RED, azaz arany fokozatot. Arany kitüntetéssel végzett az OVA pályázatán a Közösségi Költségvetés videója, amely koncepciója annyira megtetszett a zsűrinek, hogy egy Casting-különdíjjal is jutalmazta.

 

Aranypenge díjátadóján bronz fokozatot kapott a 3-as metró újra megnyitását ünneplő különleges fesztivál, a Metrófesztivál. A Hipnózis zsűrije is díjazta a két napig tartó és hét helyszínen zajló budapesti bulit, ezen a díjátadón is bronz díjban részesült.

A Hipnózis díjátadón...
A Hipnózis díjátadón...
Fotó: Budapest Brand

A Budapest Bejárót szintén Budapest 150. születésnapja hívta életre. A Budapest Brand egy olyan ingyenes és mindenki számára elérhető játékot szeretett volna tervezni, ahol a városlakók jobban megismerhetik a fővárost, illetve kedvet is kapnak annak felfedezéséhez. A Bejáró nemcsak a budapestiek szeretetét nyerte el, további díjakat is bezsebelt a szakmától. Ezüst fokozatot, az az GREEN elismerést kapott az RGB Kreatív Design Award díjátadóján, illetve bronz kitüntetést kapott az Aranypengén.

 

A Városháza teljes udvara májusban nyitotta meg kapuit, a Budapest Brand és a Fővárosi Önkormányzat átadta az eddig parkolóként funkcionáló parkot, megszületett a Városháza pop-up park.

Az új közösségi tér arculata az RGB díjátadóján GREEN, azaz ezüst fokozatot ért. A Városháza pop-up park a nemzetközi színtéren is felhívta magára a figyelmet, Londonban mérettette meg magát olyan országok városaival, mint az Egyesült Államok vagy éppen Dánia. A legjobb hat között végzett City Nation Place Award díjátadóján, best Placemaking Initiative kategóriában.

Az RGB zsűrije külön díjazta a 150-es emlékév arculatát, illetve az EU-csatlakozás húszéves, kerek évfordulóját ünneplő Helló, Európa Fesztivál 20 év, 20 sláger produkcióját hirdető animációt. Mindkettő BLUE (bronz) elismerést kapott.

 

 


Zárva marad a hévízi tófürdő központi épülete

Zárva marad a hévízi tófürdő központi épülete 

Szigetfürdőt terveznek a látogatóknak.
Új elemekkel bővül Zalaegerszeg legnagyobb fesztiválja

Új elemekkel bővül Zalaegerszeg legnagyobb fesztiválja 

Új elemként belvárosi korzót is nyitnak a helyi kereskedőkkel együttműködve, illetve gimnazisták saját szervezésű programjait is színpadra viszik.
Lesz-e változás jövőre az Utazás Kiállítás megjelenésében és üzenetében?

Lesz-e változás jövőre az Utazás Kiállítás megjelenésében és üzenetében? 

A beszélgetés résztvevői egyetértettek abban, hogy a 2025-ös kiállítás kapcsán szervezett B2B workshop sikeres volt, amelyet 2026-ban szeretnének továbbfejleszteni.
Éttermi cigányzenei pályázat: nem élhetünk muzsikaszó nélkül

Éttermi cigányzenei pályázat: nem élhetünk muzsikaszó nélkül 

Június 1-től akár 140 zenekar muzsikája szólhat országszerte a vendéglők, kávéházak és bisztrók teraszain.
NGM: áprilisban ennyivel többet költöttek a SZÉP-kártya tulajdonosok

NGM: áprilisban ennyivel többet költöttek a SZÉP-kártya tulajdonosok 

2025. január-április között a SZÉP-kártya feltöltések összértéke meghaladta a 169 milliárd forintot.
Teknősök az úton – a közlekedők segítségét kérik a természetvédők

Teknősök az úton – a közlekedők segítségét kérik a természetvédők  

Előfordulhat, hogy a teknősök a kertekbe is betévednek, ahol az ott élő kutyák nehezíthetik meg a dolgukat.
Milyen lesz az idei szezonkezdés a Balatonnál?

Milyen lesz az idei szezonkezdés a Balatonnál? 

Munkaerőhiány, elöregedő vállalkozói kör, megnövekedett költségek és rövidülő nyári főszezon – ezekkel a nehézségekkel kell szembenézni a balatoni vállalkozóknak.
Tizenötezres tömeg vasárnap a Népligetben

Tizenötezres tömeg vasárnap a Népligetben 

Három hónapostól a kilencvenévesig minden korosztály  részt vett a jubileumi eseményen.
Még jelentkezhet a tokaji művészeti pályázatra!

Még jelentkezhet a tokaji művészeti pályázatra! 

Június 15-ig várják a mozaikterveket.
MDDÜ: „Kerülj Képbe! – Év Felfedezettje” felhívás idei győztesei

MDDÜ: „Kerülj Képbe! – Év Felfedezettje” felhívás idei győztesei 

A felhívásra országszerte 13 szakképzési intézményből, közel 50 pályaművel jelentkeztek a 3-7 fős csapatokat alkotó.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.