A Content Marketing Award versenyén összesen 137 pályázat közül került a legjobbak shortlistjére a Danubius Hotels Group tartalomalapú marketingkampánya, a Sárkánykalandok, amelynek a zsűri három kategóriában is aranydíjat ítélt, és valamennyi nevezés közül a legkiemelkedőbbnek választotta a május 31-i átadón. A fődíjjal kiegészülve így négy sárga díjjal büszkélkedhet a vállalat marketingcsapata.
A Danubius Bubbles Club névre keresztelt szállodai gyermekprogram Sárkánykalandok kampánya négy sárkányfigurára épül, akiket Felhőhegyi Balázs interaktív mesekönyvéből ismerhetünk meg. Ezek a történetek a szállodákban különböző animációs programok formájában életre kelnek, beteljesítve az ígéretet az olvasók felé, miszerint a kalandok a valóságban folytatódnak, és várja a kikapcsolódni vágyó szülők gyermekeit a Danubius Health Spa Resort Bük, a hévízi Aqua és két balatonfüredi helyszín: a Hotel Marina és a Hotel Annabella.
Forrás: TurizmusOnline