Októbertől csak az NTAK-ban regisztrált szálláshelyek hirdethetnek online

Októbertől csak az NTAK-ban regisztrált szálláshelyek hirdethetnek online 

2020. október 1-jétől minden szálláshelynek, amelyet online közvetítő oldalon hirdetnek, kötelezően fel kell tüntetni a hirdetésen az NTAK regisztrációs számát és típusát.
Hogyan lehet a céljaink szolgálatába állítani a Facebookot?

Hogyan lehet a céljaink szolgálatába állítani a Facebookot? 

Klausz Melinda közösségi méda szakértő az Utazás kiállításon "Milyen hatékonysággal használják a turisztikai szolgáltatók a social media eszközöket?" címmel tartott előadást. A hallgatóság gyakolati tippekhez jutott a hirdetések és vendégelérések témakörében, és a turizmusonline.hu olvasói is megismerkedhetnek ezekkel.

Utazási irodák a versenyhivatal célkeresztjében 

Utazási hirdetéseket vizsgált a Gazdasági Versenyhivatal, tavaly október óta öt utazásszervezővel szemben indult eljárás hiányos vagy megtévesztő tájékoztatás miatt - mondta Basa Andrea, a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője az M1 aktuális csatornán kedden. A szóvivő a Turizmus Online-nak elmondta: van olyan eljárás, ami már közel egy éve folyamatban van.

Idén már az online hirdetések uralhatják a reklámpiacot 

A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.

Magyarországon is lehet hirdetni a Twitteren 

Magyarország mellett még 4 közép-európai piacon kezdte el értékesíteni a Twitter-hirdetéseket a Httpool.

Utazási irodások nagy bajban vagytok, néhány dolgot rosszul csináltok! 

„ Egyre kevesebb az utas, egyre kevesebbet költünk Marketingre, és amit még is, azt nem jó irányba. Mit lehet tenni? Felejtsük el a hagyományos, már régen elavult hirdetéseket!” - szólít fel Kreatur, az utazási szakma rejtélyes bloggere.

Változik a Google hirdetési rendszere 

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” mobil site-tal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.

Új rajongókért indít hirdetési eszközt a Facebook 

Új reklámeszközt vezet be a Facebook, amely abban segít a márkáknak, hogy meglévő rajongóikhoz hasonló jellemvonású fogyasztókat érjenek el.

Bejött a vendégeknek az önirónia 

Rettenetes híre van az interneten az amszterdami Hans Brinker Budget Hotelnek, amire a hotel szándékosan rá is játszik hirdetéseivel. Habár a világ legrosszabb szállodájának aposztrofálják magukat, özönlenek a vendégek.
Pellengére állították a nem fizető hirdetőt

Pellengére állították a nem fizető hirdetőt 

Nem szívbajoskodott az egyik külföldi turisztikai szakmai lap és hangsúlyos bannerkampánnyal kezdte el hirdetni weboldalán, hogy az Ománi Szultánság számos figyelmeztetés ellenére sem fizetette ki megrendelt reklámkampányát.

Szexizmus vádja miatt tiltották le a Ryanair hirdetéseit 

Letiltották a Ryanair fapados légitársaság hirdetéseit két brit napilapban, miután az olvasók szexizmussal és a nők tárgyként való ábrázolásával vádolták meg az ír vállalatot - adta hírül szerdán a BBC brit közszolgálati televízió hírportálja.

Szponzorok tehetik ingyenessé a prémiumtartalmat 

Hiába tér át egyre több médiavállalat az online fizetős tartalomszolgáltatásra, párhuzamosan egyre több hirdető kínál prémiumtartalmat ingyen. Megoldás lenne, ha a hirdetők átvállalnák a tartalomhoz való hozzáférésért fizetendő összegek egy részét, de persze a reklámokra továbbra is költenének.

Szálláshelyek a www.vendegvaro.hu turisztikai portálon 

A nyári turisztikai főszezon végén mindenhol mérleget vonnak, elemezve a helyi vagy regionális adatokat. A cél mindezzel: reális képet kapni az elmúlt nyárról, és ennek alapján tervezni a következő évet. A vendegvaro.hu honlap is segíthet ebben, hiszen kimagaslóan magas látogatottsága révén a különleges internetes adatokból, mint az oldalletöltés (Page Impression, „PI”), többnyire reális, de mindenképpen elemzésre érdemes képet nyerhetünk a belföldi turizmusról. A látogatási adatok alakulásánál természetesen azt is figyelembe kell venni, hogy milyen adatmennyiségben szörfözhet a látogató.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!