A "Lookalike Audiences" nevű eszközt a közösségi hálózat globálisan indítja útjára. A fejlesztés új rajongók megszerzésében, a márkatudatosság építésében, az oldalregisztrációk növelésében, a kuponozásban és végső soron az értékesítésben segít.
A Lookalike Audiences, a platform tavaly elindított Custom Audiences eszközének kiegészítője, amely lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy információkat szerezzenek meglévő vásárlói adatbázisaikból - például e-mail címekhez, felhasználói azonosítókhoz és telefonszámokhoz jussanak hozzá a célzott hirdetések megkönnyítése végett.
Az új alkalmazás az adatbázis bővítésére szolgál- a meglévő ügyfelekhez hasonló érdeklődésű és demográfiai jellemzőjű potenciális ügyfelek reklámelérését segíti. A Lookalike Audiences két keresési opciót tartalmazna. A "hasonlóság" fül a fogyasztók azon 1 százalékának elérését segíti, amely a leginkább hasonlít a márka meglévő közönségéhez, míg a "nagyobb elérés" opció, már tágabb 5 százalékos megfelelési arányban keres.
A Facebook "néhány hétig" tesztverzióban futtatja az eszközt, a márkák egy kiválasztott csoportja körében. A tesztelés során a Fab.com dizájncég méltatta a fejlesztést, miszerint az, alacsonyabb költséggel nagyobb és gyorsabb megtérülést hoz- idézi a marketingweek.
Forrás: Élelmiszer Online