A Tourism Review online újság ezzel szeretné figyelmeztetni a többi online médiát, hogy ne kerüljenek hasonló helyzetbe.
Egyre több rangos turisztikai esemény szervezője, illetve társszervezője igyekszik lenni az Ománi Szultánság az utóbbi időben, írja a lap. Az ország ezirányú stratégiai terveihez illően a turisztikai minisztérium tavaly novemberben szervezője volt a harmadik Global Geo-tourism Konferenciának, melyet a tervek szerint 2011 október 30. és november 1-je között szerveztek Muscatban. Az ehhez kapcsolódó reklámkampányt Peter Keage, a turisztikai minisztérium konzultánsa és a konferencia társszervezője online turisztikai lapokban rendelte meg, egyebek mellett a Tourism-Review.com-on, Tourism Review Digital Network-nél, és a TravelDailyMedia.com-on.
A Tourism-Review.com szerint három héttel azután, hogy a konferenciát tartották volna sem volt világos, hogy valóban megrendezték-e. A hivatalos weboldalon ugyanis semmiféle esemény utáni sajtó kommüniké vagy riport nem jelent meg. Egy dolog azonban biztos, hogy az ománi turisztikai minisztérium a megrendelt hirdetését nem fizette ki. A legnagyobb csalódást az okozza, hogy többszöri figyelmeztetés ellenére sem a reklámkampányt megrendelő Peter Keagétől, sem a Turisztikai Minisztérium más menedzsereitől nem érkezett semmiféle válaszreakció a laphoz.
Az online magazin arra kéri mindazokat, akiket esetleg szintén megkárosított az ománi turisztikai minisztérium akár a ki nem fizetett hirdetésekkel, akár más ki nem fizetett szolgáltatással, hogy jelentkezzenek egyik munkatársuknál, hogy perközösséget alkotva hatékonyan tudjanak fellépni Ománnal szemben a bíróságon.