Marketingterv cikkek
Fiatalok álmodtak új arcot Budapest Bornegyedének, Budafoknak
A pályázatot, amelyre 18-35 év közötti fiatalok marketingterveit várták a kerület turisztikai arculatának megújítására, júliusban hirdette meg a budafok-tétényi önkormányzat.
Áttörés: végre elérhető Eritrea és Honduras turisztikai fejlesztési terve
A Turisztikai Világszervezet (UNWTO) most tette közzé legújabb elektronikus kiadványát, amely az egyes országok, illetve turisztikai hivatalok nemzeti turizmusfejlesztési stratégiáit, valamint turisztikai marketingterveit gyűjtötte egybe. Vannak benne érdekességek, de túl sok a hiányzó és idejétmúlt anyag.
Kiemelt szerepet kap jövőre a határnyitás 25. évfordulója
900 fő részvételével, szakmai nyílt nap keretében mutatta be a Magyar Turizmus Zrt. jövő évi marketingtervét, a Budapest Kongresszusi Központban, november 26-án.
Bemutatta jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású szakmai nyílt napot tartott november 28-án, Budapesten, a VAM Design Centerben azzal a céllal, hogy jövő évi marketingtevékenységét közvetlenül mutassa be szakmai partnerei lehető legszélesebb körének, majd személyes egyeztetéseket folytasson az együttműködési lehetőségekről.
OSTB: Marketingterv és Hungaroring-lobby
November 20-án bemutatkozott a honatyák előtt a 2013-as nemzeti turisztikai marketing terv. A Hungaroring menedzsmentje 2021-ig tartó új versenyszerződésért és állami támogatásért lobbyzik.
Továbbra is új vizeken
Tavalyhoz hasonlóan az idén is széles szakmai plénum előtt mutatta be jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) vezérigazgatója, Horváth Gergely.
„Új vizeken” - beszámoló a megvalósításról és a 2012-es tervek
„Új vizeken” címet viseli a Magyar Turizmus Zrt. idei marketingterve, melynek végrehajtásáról és a 2012-es elképzelésekről Horváth Gergely vezérigazgató számolt be az OSTB szerdai ülésén.
A 2012. évi marketingmunkára hangolnak az RMI-k
Az MT Zrt. regionális marketing igazgatóságai (RMI-k) megkezdték a jövő évi marketingterv előkészítését.
Közszemlén a Turizmus Zrt. 2011-es marketingterve
Kitűnő olvasgatnivalóval ajándékozta meg a szakmát a Magyar Turizmus Zrt. azzal, hogy elérhetővé tette honlapján a 2011-es marketingtervet.
Hatékonyságnövelés és márkakommunikáció
Lapunk megjelenése idején lát napvilágot a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve. A várva várt szakmai anyagról Horváth Gergelyt, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.
Új vizekre hajózik jövőre a Magyar Turizmus Zrt.
Közel 800 résztvevő előtt kedden mutatta be a szakmának jövő évi marketingtervét a Magyar Turizmus Zrt. A stratégiai márkakommunikációra és az értékesítés-ösztönzésre a korábbinál nagyobb hangsúly esik az "Új vizeken" elnevezésű anyagban.
Munkatársunktól
Parlamenti bizottság előtt a Magyar Turizmus Zrt. 2011. évi marketingterve
Az Országgyűlés Sport és Turisztikai Bizottsága november 24-i ülésének első napirendjén a 2011-es költségvetéshez az ágazatot érintő módosítási javaslatok elbírálása szerepelt. A bevezetőben elhangzott, hogy a kormány nemet mond mindarra, ami a költségvetési egyensúlyt érintő átcsoportosítást illeti, illetve a forrás nélküli kiadást növelő javaslatokra, valamint a költségvetési intézményeknél elrendelt takarékosság fellazítását célzó, vagy egyedi nagyberuházásra irányuló tervezetekre.