A részletes írásos tájékoztatást a bizottság elismeréssel fogadta. Az MT Zrt. a költséghatékonyság jegyében lefaragta a fenntartási, és kibővítette a marketing célú kiadásait. Fő feladatának az értékesítés ösztönzést tekinti, így erre új igazgatóságot hozott létre, és megalapította a Turisztikai Árualap Irodát is. Az uniós elnökség nagy lehetőséget adott a külföldi marketing akciókra, sikeresen megvalósult a más tárcákkal való közös fellépés. Külföldi kiállításokon hét díjat nyertek a magyar pavilonok. A Légi Marketing Alap létrehozásával hét új járatot csábítottak Budapestre. Egyéb belföldi, szektoron kívüli partnerekkel is több, sikeres együttműködést hoztak tető alá. Mivel a magyar lakosság majdnem kétszer annyi pénzt költ el külföldi üdülésre, mint a belföldire, az MT Zrt. erőteljes, szemléletváltást célzó belföldi aktivitást folytatott.
2012-es marketing tervekről Horváth Gergely elmondta, hogy a nehéz gazdasági helyzet ellenére szeretnének nagyobb szeletet kapni a központi büdzséből (5-7 Mrd. Ft). Külföld felé Magyarországot a földalatti (gyógyító, regeneráló, szórakoztató) vizek országaként reklámozzák. Természetesen kiemelt komplett turisztikai termék Budapest (egy nyári, egy téli kampánnyal) és a Balaton.
A kongresszusi és üzleti turizmus terén Budapest még mindig viszonylag jól tartja pozícióját, de a verseny óriási, ezért fokozni kell az erőfeszítéseket. Fenntartják, mert eredményesnek bizonyult a Konferencia Nagykövetei és a Sport Nagykövetei programokat, MICE kampányt folytatnak. Magyar Kongresszusi Iroda néven új egységet hoztak létre, és azokra a piacokra is gondolva, ahol nincs önálló turisztikai képviselet, megalakították a Piacfejlesztési Irodát.
Uniós elnökségünk kapcsán a társtárcákkal kialakított jó együttműködést a jövőben is felhasználják az ország népszerűsítésére. A Légi Marketing Alap sikerén felbuzdulva fokozni szeretnék más szektorokkal, vállalkozásokkal is az együttműködést. A belföldi turizmus fejlesztésénél nagyon fontos a szemléletformálás továbbvitele, hogy ne legyen másodrendű a hazai üdülés imázsa. Átfogó termékkampányok (egészség, kultúra, bor-gasztronómia, vízparti üdülések, aktív-és ökoturizmus, falusi turizmus) kiegészülnek a régiók konkrét kínálatával. Egyre hangsúlyosabb szerepet kap az e-marketing az MT Zrt. munkájában is.