Az OSTB tagjait Gyulai Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója tájékoztatta a 2017-2021 időszakára vonatkozó fejlesztési tervekről. Sikeres konszolidáció után a Forma-1 hazai rendezői már a jövő feladataival foglalkoznak. A Hungaroring a harmadik olyan helyszín, Monza és Monte Carlo utána, ahol a leghosszabb ideje folyamatosan van verseny. Magyarország Közép-Kelet-Európában az egyetlen rendező ország, minden szempontból fontos a versenyjogok megtartása.
A KPMG hatástanulmánya szerint a Hungaroringre fordított állami támogatás makrogazdasági szinten ötszörösen megtérült. Bár az európai helyszínek számát csökkentik, és egyre inkább más kontinensek kerülnek előtérbe, Magyarországnak van esélye a hosszabbításra. Ehhez állami támogatás kell, hiszen jelentős infrastrukturális fejlesztésekre van szükség. Többek között a pályacsík megújítása, korszerű ambulancia kialakítása elmaradhatatlan.
Harmónia, Ébredés, Derű, Zsongás
Denéné Tóth Marianna vezérigazgató és Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes a Magyar Turizmus Zrt. 2013. évi marketingtervéről adott tájékoztatást. (E hó 28-án egész napos konzultáción ismertetik a szakmával elképzeléseiket). Az MT Zrt. 2013-ban belföldön az utazás, mint élmény jegyében tervezi kampányát. A négy évszak a „Harmónia”, az „Ébredés”, a „Zsongás” és a „Derű” elnevezést kapta. A kiemelt stratégiai termékek köre nagyjából az ideivel azonos.
A megcélzott külföldi piacok között az arab, orosz és kínai jelenlét erősítése mellett további keleti államok bevonása is cél. A Visegrádi Országokkal (V4) és az Európai Turisztikai Bizottsággal (ETC) folyik tovább a közös márka és piacépítés. Az ETC-nél új lehetőségek nyíltak, hiszen történelmében először az unió anyagilag is támogatja a földrész közös kampányát.
Az OSTB meghallgatta öt sportszövetség és a Sport Államtitkárság tapasztalatait is a Tao ellenőrzéssel kapcsolatban.