Ota cikkek
Átirányítási opció ennél az online utazási irodánál
Új repülőjegy-foglalási megoldást vezetett be a Kiwi.com.
Jót tett a járvány a direkt foglalásoknak
Bogár Zoltán, a Danubius Hotels központi fejlesztési igazgatója a HOTREC megbízásából készült disztribúciós felmérés eredményeit osztotta meg a résztvevőkkel az MSZÉSZ közgyűlésének első napján.
„A fel nem használt energia a legolcsóbb”
Az MSZÉSZ LIV. közgyűlésének első napján olyan húsbavágó témákban kaphattak hasznos tanácsokat a szövetség tagjai, mint az OTA-kkal való előnyös együttműködés feltételei, vagy hogy, mit tehet egy szálloda az energiaárak emelkedése kapcsán?
Több tucat tisztességtelen húzás az OTA-któl
Bogár Zoltán, a Danubius Hotels Zrt. központi üzletfejlesztési igazgatója és az MSZÉSZ digitális szekció vezetője a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége őszi közgyűlésének első napján a siófoki Azúr Hotelben arról tájékoztatta a megjelent tagokat, hogy mi történt a HOTREC (az EU tagországainak szállodai és vendéglátó szövetségeinek ernyőszervezete) disztribúciós workshopján Brüsszelben szeptember 11-én.
Új szolgáltatás a direkt értékesítéshez
A hazai piacon elérhetővé vált az Akomo, amelynek neve az angol accommodation szóból származik. A szolgáltatás a szálláshelyek direkt értékesítését támogatja.
Utazási irodák és szállodák: se veled, se nélküled?
A Müpában tartott MUISZ vacsorán egy panelbeszélgetés keretében esett szó a szállodák és az utazási irodák nem mindig gördülékeny együttműködéséről.
Egyedülálló HOTREC felmérés az európai szállodák értékesítéséről és teljesítményéről
A HOTREC tagszövetségeinek segítségével 2014. után 2016-ban is felmérést készített az európai szállodai piac értékesítési csatornáinak 2013, illetve 2015 évi teljesítményeiről, a 2 év alatt végbement változásokról.
Tovább nőtt a szállodák függősége az online szobafoglalási portáloktól
A HOTREC – az EU tagországainak szálloda, vendéglátó, kávéházi szövetségeinek brüsszeli székhelyű ernyőszervezete – 2016. július 18-i sajtóközleménye ismerteti azt több, mint 2000 szálloda megkérdezésén alapuló tanulmányt, amely azok értékesítési tevékenységére irányult. A tanulmány szerint a két évvel korábbi felmérés óta tovább nőtt a szállodák függősége az online szobafoglalási portáloktól. Ezt mutatja, hogy 2015-ben a szállodákban eltöltött minden 4. vendégéjszakát ezeken keresztül foglaltak. Az online foglalási portálok piacát három nagy OTA uralja, melyek piaci részesedés együttesen 92%. Közöttük a legnagyobb szereplő a Priceline Group (Booking.com) 60%-os részesedéssel. A tanulmány egyik fő megállapítása, hogy az elmúlt hónapokban a szállodák nem tapasztalták, hogy az OTA-k közötti verseny növekedett volna, bár sokan ezt várták az OTA-k által a múlt évben bevezetett un. „szűkített paritási klauzuláktól”. Ezt igazolja a felmérésben résztvevő szállodák döntő többségének tapasztalata, hogy az OTA-k nem csökkentették jutalékaikat.
SabeeApp Channel Manager magyarul
A független szálláshely-szolgáltatók között egyre népszerűbb értékesítési mód az OTA-k (Online Travel Agency) használata. Ezen csatornák (booking.com, AirBnB, Expedia) egyidejű használatával szélesebb körben lehet meghirdetni a szálláshelyeket és a legjobb kihasználtság érhető el.
Duplázott a Szállodák.hu
Sikeres évet zárt a Szállodák.hu, mivel 2014-ben megduplázta előző évi forgalmát és új területeken is megvetette a lábát. A 4 éve indult vállalkozás immáron teljeskörű turisztikai porfolióval áll ügyfelei rendelkezésére, akik közül jelentősen nőtt a corporate partnerek és nagyvállalati megbízók száma.
Megállíthatatlanul nyomulnak az OTA-k
A Tourism-Review felmérést és infografikát készített az online utazásfoglalások trendjeiről, melyből kiderül, hogy mi befolyásolja az utazókat, és melyek a legnépszerűbb netes utazási irodák.
Elégedett vendégek a budapesti szállodákban
A budapesti szállodák a legjobb 10 európai szálloda között vannak a vendégek elégedettségi értékelése alapján, írja elemézésben a hotel.info.