Új szolgáltatás a direkt értékesítéshez

A hazai piacon elérhetővé vált az Akomo, amelynek neve az angol accommodation szóból származik. A szolgáltatás a szálláshelyek direkt értékesítését támogatja.

A nemzetközi és a hazai piac tekintetében is elmondható, hogy a szálláshelyek szállásközvetítőkön keresztül adják el a szobák közel 50%-át. A jövő évi áfa csökkentéssel az egyik legmagasabb költség (ha nem a legmagasabb) a szobaárban a közvetítői jutalék lesz a maga 10-15%-ával. A social media költségek egyre magasabbak, a Google hirdetéseinél pedig meg kell küzdeni a szállásközvetítőkkel is a találati listában és a jó kulcsszavak nagyon drágák már. Tény, hogy a vendégek elérése egyre magasabb költséget jelent a szállásadóknak.

A hazai piacon elérhetővé vált az Akomo, amelynek neve az angol accommodation szóból származik. A szolgáltatás a szálláshelyek direkt értékesítését támogatja. A látogatókat közvetlenül a szálláshelyek honlapjára vagy sales oldalára viszik. Kelemen Attila, a fejlesztés társalapítója elmondta, hogy a szolgáltatással nem az a cél, hogy a közvetítők által érkező foglalásokat csökkentsék, hanem, hogy magasabb vendégéjszaka számot érjenek el a szálláshelyek. Természetesen idővel egyre kevesebb közvetítői foglalásra lesz szükség a direkt értékesítések számának növekedése miatt. Az Akomo jutalékmentes és nincs regisztrációs díj sem. Az ötletgazda elmondása szerint mindössze 12 - 25 Ft költség keletkezik kattintásonként.

A szolgáltatás működése egyszerű, a vendég találkozik valamely desztináció eseményével, amelyet az Akomo tesz közzé minden régióra vonatkozóan, erre kattintva elérheti az esemény információit és a szálláshelykínálatot. Ha ez érdekes a látogató számára, akkor kattint az elérhető szálláshelyekre, itt megtalálja az összes lehetőséget, amelyekből szűrve (osztálybasorolás, szállástípus, szolgáltatás) kiválaszthatja azokat, amelyek szóba jöhetnek. Így amikor kattint, akkor már nem mondható "hidegnek" az érdeklődés.

A szolgáltatás költségei tervezhetők, mivel meghatározott csomagok közül választhatnak a szálláshelyek, amely már 7500 Ft/hó összegtől elérhető (ennek ellenében legalább 300 látogatót garantálnak). Az adott szálláshely remarketinggel újra és újra elérheti a látogatót. Amíg a közvetítői oldalon mondhatni teljesen mindegy kinél foglal a vendég, az egyéb érdeklődéseit nem tudja az adott szálláshely követni, addig ennél igen. Egyrészt a már említett remarketing által, másrészt pedig havi jelentést kapnak a partnerek, amely megmutatja az őket érintő adatokat, a régióra történt keresések számát, ezzel képet kaphat arról is, hogy átlagosan mennyien választják őket.

Forrás: Turizmus Online


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.