Így kézenfekvő megoldásnak tűnik, hogy minél több OTA-t használjunk egyszerre. Ez többnyire működik is, viszont minél több partnerrel kezdünk dolgozni, ez annál több időnket és erőnket fogja lekötni. Minden foglalást és árváltoztatást azonnal frissíteni az összes partnerünk oldalán napi több órás feladat, csakhogy elkerüljük a túlfoglalásokat.
Mégis hogyan kezelhető ez a helyzet?
A legegyszerűbb ehhez egy Channel Managert használni. Segítségével az összes partnerünket egy felületről kezelhetjük, valós időben.
A Channel Manager használatával jelentősen csökken az adminisztrációra fordított idő, mivel a nap 24 órájában automatikusan frissíti az összes OTA-partnerünket, így az elérhetőségeink és az áraink mindig naprakészek lesznek.
Ezen kívül maximalizálhatjuk az online értékesítésből származó bevételünket, mert egyszerre akár 50 portált is tudunk kezelni, ezáltal növelhetjük a foglalások számát anélkül, hogy túlfoglalásoktól kellene tartani.
A SabeeApp újításával a Channel Manager a SabeeApp PMS-ével (Property Management System) együtt használható, így a kezelése még egyszerűbb, és az OTA-k mellett a saját weboldalunkat is valós időben szinkronizálja. Ezt a hazai piacon egyedülálló szolgáltatást magyar nyelven is lehet használni, valamint az ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó tréning is elérhető magyarul.
Ha Ön is szeretne az adminisztráció helyett az üzletfejlesztésre és a vendégekre koncentrálni, várjuk szeretettel megújult irodánkban a Madách Centerben, hogy megmutassuk, hogy hogyan működik a SabeeApp szállodamanager megoldása.