hirdetés

Új pozíció az Accorinvest menedzsmentjénél

Laurent Turpault most csatlakozott az AccorInvesthez kommunikációs és közkapcsolati alelnökként. Az új pozíció létrehozása összhangban áll a csoport átalakítási stratégiájával. 

hirdetés

Az új vezető elsődleges feladata az AccorInvest hírnevének és imázsának erősítése a vállalat üzleti partnerei, a közszféra, illetve a munkavállalók körében abban a 27 országban, ahol a cég működik. A párbeszéd révén jobban érthetővé válik az AccorInvest egyedülálló üzleti modellje szállodatulajdonosként és -üzemeltetőként, munkáltatói márkája, illetve növekedési céljai.

Az AccorInvestnél dolgozó nők és férfiak lelkesedése és szakértelme tette ezt a csoportot a szállodaipar és az ingatlanszektor jelentős szereplőjévé Európában és a világ más részein", mondta Laurent Turpault.

Laurent Turpault
Laurent Turpault
 

Laurent a párizsi ISC-n diplomázott, Executive MBA fokozatát pedig a szintén párizsi HEC-en szerzi meg hamarosan. Pályafutását a Crédit Agricole-nál kezdte marketing területen, majd a fogyasztási cikkek szektorában folytatta. Tíz évet töltött a Heineken France-nál, ahol felépítette a márkák és a kategória digitális és ügyfélkapcsolat-menedzsment stratégiáját, majd létrehozta a vállalat kommunikációs és CSR osztályát, amely segítségével a média és a közvélemény szemében a Heineken France-t az iparág vezetőjeként, illetve a felelős alkoholfogyasztás iránt elkötelezett vállalatként tette ismertté.

Ezt követően a Bacardi-Martininél a dél-európai külső kapcsolatok igazgatójaként a vállalat és márkáinak népszerűsítéséért és a csoport működési hátterének biztosításáért felelt.

Ezután a Coca-Cola France kommunikációs, közkapcsolati és CSR területét vezette, ahol főként stratégiai partnerségeken keresztül és a franciaországi és európai működés 100 éves évfordulójának megünneplése révén építette a márka reputációját. Hozzájárult a cég portfóliójának diverzifikálásához és új kategóriákba lépéséhez is. Koalíciók szervezésével és véleményvezérek bevonásával kulcsszerephez segítette a vállalatot olyan kritikus társadalmi kérdésekben, mint a társadalmi befogadás, a táplálkozás és a műanyag-újrahasznosítás.

Laurent 2021 márciusában kezdte Executive MBA tanulmányait a HEC-en, fókuszában a digitális átalakulással. Ezzel párhuzamosan – a Coca-Colától való távozása után – kommunikációs tanácsadással segítette az AccorInvestet, 2022 májusában pedig a kommunikációs és közkapcsolati feladatok vezetőjeként csatlakozott a vállalathoz. 

Az AccorInvestről

Az AccorInvest tulajdonában és üzemeltetésében 820 saját tulajdonú és bérelt szálloda áll 27 európai, latin-amerikai és ázsiai országban. A csoport európai ingatlanportfóliójának értékét szállodavásárlások, felújítások és fejlesztések révén konszolidálja és növeli a gazdaságos és középkategóriás szegmensben. Az AccorInvest vendéglátóiparban szerzett szakértelmét az Accorral (többek között a világhírű Ibis, Novotel és Mercure márkák kezelőjével és tulajdonosával) kötött hosszú távú partnerségre építve hasznosítja. Ez a privilegizált partneri viszony biztosítja a működési kiválóságot, szállodáinak vonzerejét és a vendégek elégedettségét.

(forrás: mindgeer / Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Érintik az Ön vállalkozását az elszabaduló energiaköltségek?

Partnerünk