Linz hercege is beszáll városa új turisztikai marketingkampányába

Prinz von Linz, azaz Linz hercege bemutatja, milyen az, amikor egy felső-ausztriai városban az elképzelhetetlen valóssága válhat.

A 2021-ben hatalmas nemzetközi médiavisszhangot és komoly társadalmi vitákat egyaránt kiváltó, majd számos elismerésben részesült provokatív „Linz az Linz” turisztikai kampány után tavaly augusztusban ismét hallatott magáról a Linz Tourismus. A tavalyi apropót az ugyancsak nyár végén indított „orbitális kampány” adta, amely egy 10 perces játékfilm köré épült.

A történet során Elon Musk Mars-expedíciójának űrhajósai váratlanul megszakították küldetéseket és a Mars helyett a Linz bolygón landoltak. A film sztorija egyszerre volt meghökkentő és izgalmas, egyben remek lehetőség, hogy a nézőket rádöbbentse olyan égető társadalmi problémákra, mint a fenntarthatóság és klímaváltozás kérdése, a túlturizmus jelensége, vagy éppen az űrturizmus anomáliái. 

Az elmúlt napokban pedig elstartolt „Prinz von Linz”, azaz Linz hercege kampány a hétköznapi élmények megéléséből eredő „tapasztalati gazdagodás” logikáját viszi tovább a tavalyi üzenetből. Linz elsősorban nem a szupergazdagok és a luxusutazók úti célja, azonban a városban járva mindenki gazdagnak érezheti magát, találkozásokban és élményekben garantáltan nem lesz hiány.

Linzben járva az átlagember egy fantasztikus utazásban vesz részt, amely tele van szerethető és gazdagító találkozásokkal, amelyek által a korábban elképzelhetetlen is valósággá válik. 

 

Az idei kampány fő figurája, központi szereplője: Ottó, az átlagember, aki golfsegéd életét egy vad dunai kirándulás kedvéért feladja, hogy vágyait valóra váltsa. Linzi kalandjai során felfedezi a város legfurcsább, legdurvább és egyben legviccesebb oldalait, az itt élő embereket és végül önmagát. Linz a legjobbat hozza ki belőle, új barátságokat köt és valóra váltja korábbi beteljesületlen álmait. Ottó nem lesz ugyan "szupergazdag", hanem utazása során "élmény-gazdaggá" válik. Linzet az utazó szívébe zárja és a város is az utazót. A dicsőség megkoronázásaként Ottó „Linz hercegévé” válik és a helyben lakókkal együtt örülhet, velük közösen élheti meg élete legnagyobb buliját - foglalható össze a frissen bemutatott turisztikai reklámfilm cselekménye.

„A turisztikai élmények lényege a látogatók és a helyiek közötti kapcsolat, a találkozások általi lehetőségek megteremtése, illetve ennek elősegítése. Az újturizmus világban minden felértékelődik, ami közeli, ami emberi és autentikus”, olvasható Kovács Balázs szakmai blogjában, aki a GD Consulting tanácsadó irodáján keresztül látja el a Linz Tourismus bécsi és magyarországi képviseletét.

 

 

Forrás: GD Consulting / Bécs


A város, ahol a Titanic született

A város, ahol a Titanic született 

Belfast, ahol lépten-nyomon jelen van a történelem.
Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt

Ennyivel nőtt a Törökországba látogató magyarok száma két év alatt 

Az elmúlt két év alatt több mint két és félszeresére nőtt a Törökországba látogató magyar turisták száma.
Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve

Az infláció ellenére is nagy az osztrákok utazási kedve 

Élénk osztrák utazási kedvről tanúskodik az osztrák autóklub frissen elkészült jelentése.
Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal

Rézvárostól a Vízi Várig - egy korty konyakkal 

Szlovák Turisztikai Hivatal invitálására az egyik legrégebbi történelmi város, Besztercebánya környékének felfedezésére indultunk.
Utazási hackerek jelentkezését várják

Utazási hackerek jelentkezését várják 

Z-generációs álommeló: ismét lehet pályázni World Travel Hackernek.
Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.