hirdetés
hirdetés

Országpromóció az Öböl-mentén

Magyarország harmadik alkalommal jelenik meg az arab térség legnagyobb turisztikai vásárán, az ATM-en (Arabian Travel Market – www.arabiantravelmarket.com), Dubajban.

hirdetés

Idén 2013. május 6-9. között zajlik a rendezvény, amelyen Magyarország turisztikai kínálata a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében 100 m2-es nemzeti standon, 12 társkiállítóval együtt mutatkozik be. A stand attrakciója a korábban is nagy sikert aratott kürtőskalács-sütés és -kóstoltatás, ami nagyszámú érdeklődőt vonz a helyszínre.

Május 7-én a magyar nemzeti standon speciális szakmai programokra került sor a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében: a visegrádi turisztikai együttműködésben (The European Quartet) részt vevő nemzeti marketingszervezetek közös prezentációja és egész napos workshop zajlott a négy visegrádi ország részvételével. 15 utazási iroda folytatott tárgyalásokat az országokat képviselő szolgáltatókkal, emellett több jelentős médium képviseltette magát, köztük a World Travel Channel stábja, a Gulf News, valamint a Lonely Planet.

A közös prezentáción Magyarországot Maráczi Gábor (képeinken), az MT Zrt. stratégiai és marketing igazgatója mutatta be.

A magyar standot felkereste Musallam Salem Bin Ham sejk, továbbá Khalafal Habtoor, az Al Habtoor Group elnöke. Az Egyesült Arab Emírségek két elismert és köztiszteletben álló üzletembere tárgyalást folytatott a Magyar Turizmus Zrt. vezetőségével, és kifejezte, hogy nyitott a magyar kapcsolatok erősítésére, és a további együttműködésre.

A Lonely Planet május 8-án panelbeszélgetést szervez túraszervezők részére, ahol Magyarország szintén lehetőséget kap a bemutatkozásra, itt Czunyi Tímea, nemzetközi piacfejlesztési menedzser képviseli a Magyar Turizmus Zrt.-t.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai