Idén is keressük A TURIZMUS SZAKMA PÉLDAKÉPÉT!

A Szallas.hu ismét megrendezi az Év Szállása versenyt és ezen belül 2019-ben is keresi a Turizmus Szakma Példaképét, az Év Turisztikai Települése és az Év Turisztikai Attrakciója díjat érdemlők mellett. (X)

A Szallas.hu immár hetedik alkalommal rendezi meg az Év Szállása versenyt, amelynek keretében a hazai települések, attrakciók, illetve több mint 10 ezer belföldi szálláshely verseng az utazóközönség és a zsűri kegyeiért.

A megmérettetés 3 éve új kategóriával bővült, ugyanis az intézmények és a turisztikai attrakciók értékelése mellett a zsűri díjazza a Turizmus Szakma Példaképét is, aki elnyeri a ifj. Papp Imre-emlékdíjat. Tavaly a díjat Katona Zoltán, a Morgens Design ügyvezetője nyerte.

Továbbra is szeretnénk felkutatni azokat az embereket, akik nagy elhivatottságot mutatnak szakmájuk iránt és olyan kiemelkedő belföldi turisztikai terméket, szolgáltatásokat hoztak létre, amelyek irányt mutatnak a régió, vagy szálláshelypiac szereplői számára” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu vezérigazgatója.

Ha úgy érzi, ismer olyan embert, aki erre a díjra méltó lenne, és megfelel a következő elvárásoknak, akkor kérjük szerezzen örömet neki és jelölje a díjra!

Kit keresünk? Ki lehet a Turizmus szakma példaképe 2019-ben?

Ifj. Papp Imre, a Hotel Kapitány Sümeg szálloda vezetőjeként és a sümegi vár üzemeltetőjeként kulcsszerepet vállalt városa turisztikai népszerűsítésében, de fiatalon, 2015-ben elhunyt. A róla elnevezett elismeréssel mindig olyan szakembert tüntetnek ki, aki kiemelkedő belföldi turisztikai terméket hozott létre, amely irányt mutat a többi piac szereplőnek is. Emellett merész és újító megoldásaival élen jár hétköznapokban, emellett utat mutat a belföldi szakmai irányok kialakításában. Munkáját alázat és szakmai iránti tisztelet jellemzi, valamint azt emberközpontúan végzi.

Jelölés és jelentkezés határideje: 2019. 09. 27. péntek

Jelölök a díjra >>

Ha valaki magára ismert és jelentkezni szeretne a díjra, arra is van lehetőség a következő linken:

Pályázom a díjra >>

Hogyan választják ki a Szakma Példaképét?

A Szallas.hu 2013 óta, hetedik alkalommal hirdeti meg a legjobb szálláshelyeket, illetve a turisztikai szempontból legvonzóbb településeket és attrakciókat elismerő Év Szállása versenyt. A díjakat több, mint 1.000.000 vendégértékelés, a szálláshelyekre, településekre és attrakciókra leadott voksok, valamint a szakmai zsűri véleménye alapján ítélik oda.

A zsűrit idén Horváth Tibor, a tavaly fődíjat nyert Park Inn by Radisson Zalakaros igazgatója, Pataki Zita televíziós műsorvezető, Vágó Ágnes, a Pont Itt főszerkesztője, Szántó Zoltán, a Turizmus.com főszerkesztője, Hegedűs Attila, a BDO ügyvezető igazgatója, valamint a Szallas.hu oldaláról Szigetvári József ügyvezető és Papp István termékmenedzser képviselik. Az idei év újdonsága, hogy az ítélő bizottság soraiba ezúttal, a Turizmus Szakma Példaképének járó ifj. Papp Imre-emlékdíj 2018-as nyertese, Katona Zoltán is bekerült.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?