hirdetés

Külsős előadók a 2016-os Mellow Mood Akadémián

A Mellow Mood Hotels idén második alkalommal szervezte meg vezetői utánpótlásképzését dolgozói részére, melynek célja, hogy a cégcsoporton belül képezzék és kiemeljék a jövő generációjának vezetőit. Az idei előadók között olyan közismert szakemberek is szerepeltek, mint Gerendai Károly üzletember, kultúrszervező és Czunyi Tímea, az MT Zrt. stratégiai partnerkapcsolatok irodájának vezetője.

hirdetés

Az akadémiai képzés 2015 elején indult el először és 3 hónapos intenzív képzést biztosít a cégcsoport kijelölt dolgozói számára, egyúttal növeli a kollegák motivációját és lojalitását, illetve támogatja őket egyéni karriercéljaik elérésében is. A képzésben résztvevő kollegákat idén is a szállodaigazgatók és részlegvezetők ajánlása, a jelölt teljesítménye, valamint a cégcsoport és az adott munkatárs jövőbeli tervei alapján választották ki, függetlenül attól, hogy milyen munkakörben dolgoznak, legyen szó akár recepciós, front office manager vagy pénzügyi referens pozíciókról.

A szállodacsoport HR igazgatója, Kmoskó Judit elmondta, hogy nem csak a jelölteket, hanem magát a programot is szeretné évről évre fejleszteni, ennek köszönhetően idén már nemcsak belsős, hanem neves külsős előadók és külsős programok is szerepeltek az akadémia programjában. Marketing témakörben így Czunyi Tímea tartott előadás, míg a business management területen Gerendai Károly osztotta meg nem mindennapi karrierútját a képzésben résztvevőkkel. Az előadók között szerepelt Ungár Tamás, a Magyar Szállodaportások Aranykulcs Egyesületének elnőke, Dr. Zaien Samir egyetemi adjunktus, PR és kommunikációs szakértő, aki a különböző kultúrák és tárgyalási stílusok témakörben tartott előadást, valamint Orosz Barbara színésznő és műsorvezető, aki megjelenés és viselkedéskultúra témában prezentált.

A jelöltek egy nagyobb lélegzetvételű, stratégiai szemléletmódot kívánó feladatot is kaptak, mivel 3 csoportba osztva dolgoztak együtt egy újonnan nyitó szálloda sales, marketing, rooms division és F&B részlegeinek teljes körű megtervezésén, mely elősegítette a csoportmunka kialakulását, a legkiemelkedőbb ötletek pedig akár megvalósításra is kerülhetnek majd.

Az elkészült pályaműveket az utolsó előadás keretében augusztus közepén prezentálták a Mellow Mood Hotels tulajdonosainak, Sameer Hamdannak és Zuhair Awadnak, illetve az egyes szállodák igazgatóinak és a teljes vezetőségnek.

A személyes prezentáción túl tesztfeladat írására is sor került az előadások témájából, melynek alapján az első három helyet a következő kollegák érdemelték ki:

1. Szabó Endre – Estilo Fashion Hotel front office managere
2. Abou-Warda Renátó – Atrium Fashion Hotel front office managere
3. Ambrus Réka – Estilo Fashion Hotel recepciósa

A díjazáson kívül a képzésben részvevők és helyezést elérők karrierjét a cégcsoport kiemelten kezeli majd a jövőben. Erre hitelt érdemlő példa a tavalyi év legjobban teljesítető résztvevői, Gólya Edina, Nagy Barbara és Csvórics Enikő, akik jelenleg szállodaigazgatóként dolgoznak.

A Mellow Mood Akadémia jövőre ismét elindul, és folytatva az eddigi fejlesztéseket egészen biztosan valamilyen plusz tematikával vagy képzéssel egészül majd ki.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai