Megérkezett Budapest új LMBTQ imázsfilmje

A Humen Travel Turisztikai Egyesület által életre hívott Pink Budapest projekt immáron második alkalommal készítette el Budapest LMBTQ imázsfilmjét annak érdekében, hogy vonzóbbá tegye Budapestet az átlagnál többet utazó és költő meleg turisták számára szerte a világban. Míg 2018-ban az egyedülállókhoz igyekeztek szólni, idén már elsősorban a párokhoz kívánják eljuttatni üzeneteiket. Az egyesület több mint húsz tagja számára fontos, hogy a városba érkező látogatók minél pozitívabb élményeket gyűjtsenek, és minél inkább keltsék annak jó hírét. Ezért szükséges az évente megalkotott imázsfilm, amely igyekszik a legtöbb, a célcsoportnak szánt felületen megmutatkozni és felkelteni az érdeklődést a város iránt. Az elértek száma a tavalyi kampány alapján több százezerre tehető.

A tavalyi évben indult Pink Budapest LMBTQ turisztikai projektet tizenkét budapesti turisztikai vállalkozás kíséretében hívta életre az LMBTQ marketing és turizmus területén már évek óta tevékenykedő Humen Media Hungary. Az egyesület zászlójára tűzte akkor, hogy Budapestet mint LMBTQ-barát desztinációt népszerűsíti az LMBTQ (leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer) utazók körében, és kiemeli azokat a szolgáltatókat, akik szívesen látják a közösség tagjait. Az Egyesület taglétszáma az eltelt időszakban mára megduplázódott. Ebből is látszik, hogy a budapesti turisztikában tevékenykedő vállalkozásoknak fontos lett, hogy olyan célcsoportok felé forduljanak, akik a minőségi utazóközönséget képviselik és hálásak minden feléjük továbbított pozitív gesztusért, jelen esetben, hogy ezek a vállalkozások alkotják ma Budapest LMBTQ-barát turisztikai kínálatát.

{youtube|id=iTbhYjbsSXU}

Az LMBTQ utazók köztudottan az átlagnál – átlagosan kétszer – többet utaznak és utazásaik során többet is költenek, továbbá előnyben részesítik az LMBTQ-barát hoteleket, éttermeket és turisztikai szolgáltatókat. Nem véletlen, hogy a Humen Travel Turisztikai Egyesületen keresztül Budapest is szeretne ebből az évi több mint 1000 milliárd dollárt termelő turisztikai szegmensből egy szeletet kiszakítani. Míg a tavalyi Pink Budapest imázsvideó főszereplője három fiú volt, három különböző kontinensről, addig az idei imázsfilmben már a párok kapták a főszerepet, ezzel is jelezve, hogy Budapest szeretettel várja az azonos nemű párokat is. A 2018-as és az idei filmben se véletlenül volt ázsiai származású a főszereplő, ugyanis a Humen Travel Turisztikai Egyesület nem titkolt célja, hogy jövő évtől az eddig más európai városok által még meg nem célzott és óriási potenciált rejtő ázsiai LMBTQ turisztikai piac felé is kommunikáljon. A Pink Budapest október végén elindítja weboldalának új verzióját, amely a korábbihoz képest még több funkcióval, interaktív térképpel és hamarosan mobil applikációval is szolgál a Budapestre érkező LMBTQ utazók számára.

Forrás: Turizmus Online


Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije

Nyíregyházán és Varsányban bírál a táj- és környezetszépítő verseny nemzetközi zsűrije 

Az egyik legjelentősebb nemzetközi környezetszépítő megmérettetés zsűrije június végén érkezett azért, hogy értékeljék a két települést.
Kerékpáros fejlesztés Szolnokon

Kerékpáros fejlesztés Szolnokon 

Új szolgáltatással gazdagodik a RepTár Szolnoki Repülőmúzeum.
Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál

Új kerékpáros térkép a Kis-Balatonnál 

A kiadvány a kerékpárral és gyalogosan bejárható útvonalakat ábrázolja, megkönnyítve a természetbarát látogatók tájékozódását.
Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben

Ünnepi kavalkád a Mélyvölgyben 

Izgalmas sportprogramok, vidám zenei és gasztró élmények.
Több, mint tízezer nevező a Balaton-átúszáson

Több, mint tízezer nevező a Balaton-átúszáson 

Négy héttel a rajt előtt a 43. Balaton-átúszás összes távja elérte a létszámlimitet.
Éjszakai futóláz Budapesten – telt házas félmaraton napnyugtától

Éjszakai futóláz Budapesten – telt házas félmaraton napnyugtától 

Közel ötezer nevezővel rekordot döntött a 31. KIPRUN Futóest, ahol idén külföldi futóturisták is nagy számban indultak.
A magyar festészet ikonja – új megvilágításban

A magyar festészet ikonja – új megvilágításban 

Egyedülálló digitális művészeti utazás a veszprémi CODE-ban.
Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben

Jubileumi programok a 20 éves Kultkikötőben 

Koncertek, színházi előadások és különleges programok.
Extrém élménypark Budapesten

Extrém élménypark Budapesten 

Csúszdák, légvárak, mászófalak 4000 nm2-en.
Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál

Világsztárok, hazai kedvencek és sokszínű programkínálat a Balatonnál 

A MOL Nagyon Balaton eseményei várhatóan félmilliónál is több turistát vonzanak idén.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.