hirdetés
hirdetés

Terítéken Budapest új turisztikai stratégiája a TDM konferencián

2016. május 18-20. között rendezik meg Székesfehérváron a XV. Országos TDM konferenciát, mely során Budapest készülő turisztikai stratégiájáról is szó esik.

hirdetés

A május 18-i nyitónapon a Magyar TDM Szövetség Közgyűlését tartják, május 19-én szakmai előadások, pódiumbeszélgetés, valamint „TDM szervezetek a mindennapokban” címmel szekcióülések lesznek programon; május 20-án pedig kerekasztaloknál – különböző témákban – zajlik majd kötetlen szakmai eszmecsere.

A május 19-i előadások témái: A turizmusirányítás új rendszere; A TDM-ek lehetséges helye az új turizmusirányítási rendszerben – Semsei Sándor, a Magyar TDM Szövetség elnökének előadásában. Nagy Nikoletta, a Nemzetgazdasági Minisztérium GINOP-Projektmenedzsere a GINOP-TDM pályázatok tapasztalatairól tájékoztat.

Az országos konferencia csütörtöki előadásai között szerepel Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) ügyvezetőjének prezentációja is Budapest készülő turisztikai stratégiájáról. Az előadás – többek között – felteszi a kérdést: Miért van szükség új turizmus stratégiára, valamint bemutatja, hogy mit tett, illetve mit tesz ezért a BFTK.

A BFTK előkészített egy – a stratégia alapját képező – fővárosi turisztikai koncepciót, ami nem helyettesíti, hanem előirányozza a széles körben egyeztetett és magas – fővárosi és nemzeti – szinten elfogadott stratégia szükségességét. A stratégia alkotás hosszú távú folyamat és jelentős a forrásigénye.

Bán Teodóra előadása Budapest készülő turisztikai stratégiájáról 2016. május 19-én 12 órakor kezdődik a XV. Országos TDM konferencián.

A május 20-i zárónap kerekasztal beszélgetésein – neves szakmai moderátorokkal – a következő témaköröket járják körbe a turisztikai szakma képviselői:

I. Adatgyűjtés a TKM mutatóhoz, „Hogyan győzzük meg tagjainkat?”
II. Bevált online marketing megoldások az egyes TDM szervezeteknél
III. Nemzetközi és hazai pályázati lehetőségek
IV. TDM-ek önfenntartása: saját bevételek, tagdíjak, egyéb bevételi források
V. Innováció – termékfejlesztés, best practise példák, praktikák.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai