hirdetés
hirdetés

Üzleti utazóknak készül budapesti turisztikai kártya

60 kiállító, több mint 650 előzetesen lefoglalt tárgyalási időpont, 180 szakmai vásárló, 50 szakmai látogató, akik egyharmada külföldi. Ez jellemezte számokban a 2015. december 1-jén, a Groupama Arénában megrendezett MICE Business Day üzleti turisztikai rendezvényt.

hirdetés

Az először megszervezett MICE Business Day kiváló networking és közvetlen tárgyalási lehetőséget kínált a céges rendezvényszervezőknek, az üzleti utaztatóknak és a rendezvényhelyszínek képviselőinek.Az üzleti utaztatási napon látogatást tett Szalay-Bobrovniczky Alexandra főpolgármester-helyettes.

Az eseményen szakmai előadásokat hallgathattak meg a résztvevők. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) a gondozásában megjelenő Budapest Card külföldi konferencia vendégekre hangolt szolgáltatásait ismertette.

Bán Teodóra, a BFTK ügyvezetője bevezetőjében elmondta: A magyar főváros egyre vonzóbb turisztikai célpont. Budapest, mint turisztikai desztináció fő termékei – a városlátogatás mellett – a kulturális és fesztiválturizmus, valamint a MICE (üzleti turizmus). A Magyarországon évente megrendezett két és félezer konferencia közel 70 %-ának Budapest ad otthont.

Forrás: budapestinfo.hu
Forrás: budapestinfo.hu


Forrás: budapestinfo.hu
Forrás: budapestinfo.hu

Az ügyvezető hozzátette: A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ stratégiája a különböző célcsoportokat személyre szóló, testreszabott ajánlatokkal megcélozni és elérni. A BFTK által gondozott Budapest Card turisztikai városkártyacsalád ennek szellemében hamarosan új projektkártyával bővül, mellyel a BFTK szeretné a hivatalos és inszentív utakat szervező és fogadó cégek munkáját segíteni – közölte Bán Teodóra.

A BFTK új kártyafejlesztéséről Kovács Györgyi Budapest Card divízióvezető tartott előadást. A divízióvezető felvázolta a MICE és a speciális beutaztatói kör számára bevezetett egyedi kártyakonstrukció lehetőségeit. Az új kártyát a partnerei igényei szerint alakítja ki a BFTK: a kártya csak azokat a szolgáltatásokat tartalmazza majd, amire valóban ideje és igénye van a MICE turistáknak. A speciális kártya árazása a benne foglalt szolgáltatások miatt egyedi lehet, valamint lehetőség van a design részleges átszabására, a konferencia logója, jellege így a külsőben is megjelenhet a speciális Budapest Cardon, így az a konferencia regisztrációs kártyájaként is szolgálhat majd.

Forrás: budapestinfo.hu
Forrás: budapestinfo.hu


Forrás: budapestinfo.hu
Forrás: budapestinfo.hu

A BFTK – a szakmai előadáson felül – turisztikai információs pulttal várta a konferencia vendégeit, valamint workshop keretében Pap Mária turisztikai divízióvezető és Dedák Angéla hálózati vezető 20 perces turnusokban fogadta az érdeklődőket. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ munkatársai nagy érdeklődés mellett, egész nap tárgyaltak: ismertették a szakmai partnerekkel az új speciális Budapest Card lehetőségeit, valamint tájékoztatták őket a 2016. évi Budapesti Tavaszi Fesztivál és Budapesti Nyári Fesztivál programjairól.

A látogatók emellett a Magyar Kongresszusi Iroda tevékenységéről és terveiről hallgathattak meg előadást valamint kerekasztal beszélgetés is volt a találkozón a céges rendezvényszervezés megrendelői és lebonyolítói oldalának képviselőivel.

(forrás: Budapestinfo)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai