Gerard Piqué a főszereplője a Costa hajóstársaság új kampányának

A Costa Cruises elindította új nemzetközi kampányát, a videó főszereplője Gerard Piqué, az FC Barcelona és a spanyol nemzeti válogatott hátvédje.

A videó fő témája a fedélzeti élet, melyet Piqué tolmácsol, csatlakozva a két legutóbbi Costa Cruises-médiakampány sztárjához, Shakirához.

„A közösségi médiában folytatott új kampányunk célja, hogy megnyissa hajóinkat a nagyközönség előtt, és bemutassa a fedélzeti életet, mindazokkal a csodás dolgokkal együtt, amelyet hajóink kínálnak a velünk nyaraló vendégek számára. A kampány lefolytatását innovatív, trendi formában képzeltük el, ezért a videónak helyt adó közösségi médiumok nyelvét használtuk, és egy kivételes sztár, Gerard Piqué segítségére támaszkodtunk: egy olyan sztáréra, akit sikeres futballjátékosként az egész világon ismernek, ismerik nyitottságát és derűs természetét, mely tökéletes összhangban van hajóútjaink szellemiségével. A fedélzeti élet bemutatása lesz a záróakkordja annak az útnak, amelyet a tévés kampánnyal kezdtünk” – nyilatkozta Luca Casaura, a Costa Cruises Globális és Stratégiai Marketing részlegének rangidős alelnöke.

A Costa zászlóshajóján, a Costa Diademán forgatott videó egy tipikus napot mutat be napkeltétől napnyugtáig a Costa Crociere hajók fedélzetén, ahol különféle szituációkban látjuk Piquét. A spanyol játékosnak kivételes kihívásnak kell eleget tennie, modellként kell helytállnia 100 további, a hajó fedélzetén különféle jelenetekbe „fagyott” résztvevővel a háttérben.

Piqué a film főhőse, aki mozdulatlanul jelenik meg egy sor humoros szituációban: barátokkal tréfálkozik a központi medence mellett, szemrevételezi a központi átriumot a panorámás üvegliftből, az egyik balkonos kabinból kinézve gyönyörködik a kilátásban. A nézők Piquét követve felfedezhetik a gőzölgő Samsara Spa világát, ahol a futballjátékos relaxál kicsit, mielőtt elfogyasztana egy exkluzív vacsorát a Club étteremben.

A reklámfilm a kulisszák mögé is bepillant az Emerald Színházban: Piqué kikukucskál a színpadra a függöny felgördülését megelőző, feszült pillanatokban. Végezetül a Principe Nero bárba érkezünk, ahol Piqué a többi vendéggel bulizva befejezi a napot.

A Costa Cruises új digitális reklámkampánya az egyik legnépszerűbb online trendet követi. A kampányanyagok a Costa minden közösségimédia-csatornájára felkerülnek a világ minden táján, a Facebooktól a Twitteren át az Instagramig. A digitális kampány 15 és 30 másodperces, illetve 3 perces klipekből áll. A beharangozó időszakot is beleértve, a kampány egész nyáron tart.

{youtube|id=mMhSe32KvVI}


Ahol a tenger kékje a hegyek havát tükrözi – Korzika varázsa

Ahol a tenger kékje a hegyek havát tükrözi – Korzika varázsa 

A fehér homokos, türkizkék vizű strand hátterében tornyosuló hatalmas hegye látványa mindent visz.
Szfinxet nézegetne? Nem kell Egyiptomig utaznia

Szfinxet nézegetne? Nem kell Egyiptomig utaznia 

Hanem elég eljutni a szomszédos Horvátország ismert turistaparadicsomába, Zadarba.
Friss kutatás:  az utazók közel fele nem köt utasbiztosítást

Friss kutatás: az utazók közel fele nem köt utasbiztosítást 

Pedig a nyaralások során bekövetkező balesetek és betegségek akár milliós költségeket is okozhatnak.
Új trend az európai utazók körében

Új trend az európai utazók körében 

Nyaralás a Balti-tenger lengyel partján.
Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben

Elég volt! Mostantól korlátozzák a szelfik készítését az Uffiziben 

Újabb eset borzolja a kedélyeket Olaszországban a múzeumokban viselkedni nem tudó turisták miatt.
Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba

Perzselő forróság idején indulás a hűvösebb nyárba 

Egyre népszerűbb a coolcationing.
Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön

Csődöt jelentett a szlovák utazási iroda – ezer utas rekedt külföldön  

A Happy Travel több mint 17 éve volt jelen a szlovák utaztató piacon.
Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől

Ötcsillagos hely, ahová elmenekülhet a kánikula elől 

Ha eddig azt hittük, hogy a régió és az itteni élmények nem tudnak már semmi újat nyújtani, akkor ideje újratervezni.
A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.