Két európai diszkont-légitársaság a Travelportnál

A Travelport bejelentése szerint két európai diszkont légitársaság, a Jet2.com és a Norwegian kínálata is elérhetővé vált a Travelport Merchandising Platform alkalmazást (mely a kiegészítő szolgáltatások foglalását teszi lehetővé) használó agentek számára.

A Travelport Aggregated Shopping komponens egy képernyőn egyesíti az ATPCO-n keresztül kapcsolódó hagyományos légitársaságok kínálatát a fapados légitársaságok és más API felületeken keresztül kapcsolódó légitársaságok kínálatával. Az új technológia feleslegessé teszi több képernyőn történő keresést és lehetővé teszi az agentek számára, hogy a foglalási folyamat részeként a hagyományos és a fapados szolgáltatók kínálataiból választhassanak.

A Travelport Aggregated Shopping komponens a múlt hónapban a Travelport Merchandising Platform részeként vált elérhetővé az EasyJet légitársaság kínálatával. A két új európai társaságon keresztül további 540 járat és több mint 170 célállomás közül kereshetnek és foglalhatnak az agentek a megszokott hatékony módon. A Jet2.com vezető fapados szabadidős szolgáltatóként 42 repülőt üzemeltet nyolc repülőtérről 178 járattal és több mint 50 célállomással. A Norwegian Skandinávia második legnagyobb legitársasága és a harmadik legnagyobb diszkont szolgáltató Európában. A Norwegian összesen 359 járatot üzemeltet 121 európai, észak-afrikai, és közel-keleti célállomásra.

A Travelport Mechandising Platform által kínált komponensek közül a Travelport Ancillary Services megoldás szintén elérhetővé vált számos légitársaság, többek között az Air France, Alitalia, Aegean, Air New Zealand, és a KLM tartalmaival. A komponensen keresztül az agentek a foglalási munkafolyamat részeként kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat értékesíthetnek.

A Travelport Mechandising Platform következő komponense, a Travelport Rich Content and Branding szolgáltatás még az idén elérhető lesz. A komponens jelenleg fejlesztés alatt áll és lehetővé teszi majd, hogy a légitársaságok hatékonyabban értékesítsék termékeiket azáltal, hogy a terméktájékoztatót vizuális elemekkel egészítik ki az agentek számára.

A Travelport az értékesítési platformmal kapcsolatban további bejelentésekre készül a következő hónapokban.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?